Leuk om te zien dat iedereen nog steeds zo enthousiast is! Heb er ook heel veel zin in! Heb net gebeld met IJmuiden en wordt nog terug gebeld door de strandbeheerder, dus dat horen jullie zo. Ik wacht dat even af en bel dan Wijk aan Zee nog eventueel. Luca is momenteel echt op zijn mooist qua kleur! Hoop alleen dat ie er niet net nog even een buikje aan eet, want ze staan weer op het land. Denk dat ik hem goed aan het werk zet deze week haha. Hij was tot nu toe iig echt heel mooi in conditie, dus we zullen zien
Heb z'n manen gewoon laten gaan, ze zijn iets langer dan normaal en gewoon natuurlijk om te zien omdat ik ze dus al even niet bewerkt heb haha. Ik denk dat dat het mooiste resultaat geeft op losse manen foto's ? Zo niet hoor ik het graag, dan kan er nog wat aan gebeuren. Planning is voor mij iig prima, alleen vraag ik me af: de latere modellen, mogen die ook iets later verschijnen? Anders wordt het wel erg lang stilstaan op de wagen... Wat mij betreft kunnen de eerdere modellen dan ook eerder naar huis en dan helpt de een gewoon meer met opzetten en de ander meer met opruimen?
voordeel dat ik de eerste keer die angst had hahaha 
dus neem maar mee ben benieuwd hoe het hem staat.
kijk al weken elke keer wolkje met zon zelfs gisteren nog en nu net een dikke 3 met heeeel veel regen
je zou denken dat ze het tegenwoordig toch wel nauwkeurig op de regendruppel moeten kunnen voorspellen met al die uitvindingen, maar helaas... Haha