Zomermeeting omgeving Rotterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xhenkexspons

Re: Zomermeeting omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:26

Jammer zeg je maakt is altijd mooie foto's.. Maar is goed nieuws voor mij of niet haha?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:32

Ik wil nog wel mee maar dan als extra zeg maar :D

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:00

Aaah oke :)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:20

Dus goed nieuws voor jou xhenkespons :)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:48

Hai allemaal,
ik kom me ook even 'voorstellen' eigenaar van Patrice opgegeven door _straww :o . We hebben er super veel zin in. Voor ons alle 3 de eerste fotomeeting dus ook wel spannend. Patrice kan erg onzeker zijn maar hopelijk krijgt ze wat steun van haar haflinger vriendje Rocco!

Haar 'strike a pose' skills zijn we al goed aan het oefenen :') dus hopelijk gaat ze het goed doen de 7e.
Afbeelding

Groetjes Chantal

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:53

Balen dat je lens kapot is Monique! Ben fan van je foto's :o

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:02

Hallo,
had me tijdje geleden opgegeven als Model maak veder niet uit, maar zou me nog als Resereve model kunnen opgeven?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:07

chantalhaf schreef:
Hai allemaal,
ik kom me ook even 'voorstellen' eigenaar van Patrice opgegeven door _straww :o . We hebben er super veel zin in. Voor ons alle 3 de eerste fotomeeting dus ook wel spannend. Patrice kan erg onzeker zijn maar hopelijk krijgt ze wat steun van haar haflinger vriendje Rocco!

Haar 'strike a pose' skills zijn we al goed aan het oefenen :') dus hopelijk gaat ze het goed doen de 7e.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 2512_n.jpg

Groetjes Chantal

Tuuuuuuuurlijk gaat ze het goed doen :))

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:51

Gaat vast goedkomen met Patrice :)

DolleBokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:17

Joehoe!! *\o/* eindelijk kan ik ook in dit topic reageren!
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben mariska en ET is mijn "verzorg" paardje (maar ik rij er eigenlijk alleen op en er valt voor mij niet zo veel aan te verzorgen...). ET is een afkorting van z'n niet te onthouden stamboeknaam, het is een buckskin (valk) quarter horse, en wij komen dus ook in western outfit (we hebben ook niks anders :+ )
ET is heel braaf buiten alleen vind hij sommige honden wat eng en waarschijnlijk moet ik eerst een keer achteruit het water in, water is namelijk ook wel eng maar achteruit gaat hij overal in/langs/door en dan komt hij tot de ontdekking dat het toch niet zo eng is :Y) . De laatste tijd met verharen is hij wel een toverbal! Laatst was z'n hele voorhand heel donker en z'n kont licht maar vorige week was hij alweer wat meer egaal geel.
Sandra komt ook mee met Elvis, Elvis is het weidemaatje van ET en is ook een quarter, en die is donker bruin (bay). Elvis is buiten ook heel braaf. Ik zal nog even vragen of zo los kunnen of dat we ze aan een longeerlijn houden, of was er nou toch niemmand met paaltjes?
Ik hoop iig wel dat het lekker weer wordt, ik heb niet echt een warme western outfit :brr: ,en met regenjas op 't paard... he bah!

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:26

Hahaha, herkenbaar dat hij achteruit soms makkelijker is dan vooruit :)) Ben erg benieuwd naar ET en Elvis, ook al zitten jullie in de ochtendgroep en ik in de middag. Worden vast gave foto's van jullie!

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:33

Ik moet me helaas afmelden voor deze meeting als fotograaf

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:06

Amy... -O-

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:46

Erna_ schreef:
Amy... -O-

Soorry eernnaa :(

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:33

Ik hoor net dat ik zondagochtend waarschijnlijk geen trailer kan lenen, en 's middags is ook nog niet zeker |(
Baal er gigantisch van, want ik heb juist ontzettend veel zin in deze meeting.

's Middags heb ik meer kans heb om de trailer te lenen, dus kan ik misschien naar de middaggroep verplaatst worden?

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 21:14

Als je met iemand kan wisselen van de middaggroep? Met mijn vriendin kan het helaas niet, zij moet een uur van tevoren gaan laden, paardje houdt niet zo van de trailer..

Leuk dat je je voorstelt Mariska! Volgensmij komen jullie beide met een gaaf paardje aan dus ik ben benieuwd! Apart dat ie achteruit alles wel durft hihi! :=

AMY.. :c

Jammer van je lens Nescafe! Ben je er wel gewoon? :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:29

ja ik kom wel :) maar moet even kijken wat ik kan doen met een handmatig scherp te stellen lens.

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:57

Heb je een overzichtje van de reservemodellen TS? Want als dr iemand zich afmeld is het misschien wel handig dat iemand die een reservemodel kent, diegene op de hoogte brengt als hij of zij toch mee mag.

DolleBokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:15

Ik ben heel benieuwd hoor, dit is onze eerste fotoshoot. Ik had het do's & dont's topic voor fotoshoots ook al helemaal doorgelezen.
Zeg Straww_ ben je er al uit in welke style je gaat? Wij gaan ook de dag ervoor nog flink wassen e.d. Maar ze staan 24/7 op de wei zonder stal, dus ik hoop echt dat het dan niet zo blubberig meer is :').
En ook nog eens kijken of sandra nog een hoed heeft, die van mij zit een beetje te krap en is ook niet zo mooi meer.
Is het ook mogelijk om bij de portret foto's een paar foto's te maken met ET en Elvis samen?

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:24

Ondertussen m'n nieuwe dekje binnen. Dekje grijs. Twijfel of ik hem met de shoot op doe.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:19

_SantOs_ schreef:
Ondertussen m'n nieuwe dekje binnen. Dekje grijs. Twijfel of ik hem met de shoot op doe.

Heb ook nog o.a. deze;
Dekje blauw
Dekje oranje

Niet op Salvador jammer genoeg, toch voorbeeld.
Dekje beige 2de van links
Dekje bruin/beige

Voor de rest weet ik even niet meer welke dekjes in heb, haha.

Welke zouden jullie doen?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:03

Ze staan hem allemaal goed _SantOs_ :) bij het oranje dekje vind ik zijn kleur mooi uitkomen.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:20

DolleBokker schreef:
Ik ben heel benieuwd hoor, dit is onze eerste fotoshoot. Ik had het do's & dont's topic voor fotoshoots ook al helemaal doorgelezen.
Zeg Straww_ ben je er al uit in welke style je gaat? Wij gaan ook de dag ervoor nog flink wassen e.d. Maar ze staan 24/7 op de wei zonder stal, dus ik hoop echt dat het dan niet zo blubberig meer is :').
En ook nog eens kijken of sandra nog een hoed heeft, die van mij zit een beetje te krap en is ook niet zo mooi meer.
Is het ook mogelijk om bij de portret foto's een paar foto's te maken met ET en Elvis samen?

Met Patrice sowieso dressuur, de haflinger (Rocco) doen we waarschijnlijk ook in dressuur. Ze was nog niet helemaal zeker, maar denk niet dat we ruimte hebben allebei mee te nemen :')

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:27

_clau_1991 schreef:
Heb je een overzichtje van de reservemodellen TS? Want als dr iemand zich afmeld is het misschien wel handig dat iemand die een reservemodel kent, diegene op de hoogte brengt als hij of zij toch mee mag.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik mij wel heb opgegeven als reservemodel maar geen idee heb hoeveel er zijn.
Uiteraard reserveer ik niet eerst een trailer zonder dat ik zeker weet of ik mee kan :)

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 12:51

Ik had helemaal niet meer Door dat ik hier op de lijst stond.
Helaas moet ik mij afmelden als model!