Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chantalhaf schreef:Hai allemaal,
ik kom me ook even 'voorstellen' eigenaar van Patrice opgegeven door _straww. We hebben er super veel zin in. Voor ons alle 3 de eerste fotomeeting dus ook wel spannend. Patrice kan erg onzeker zijn maar hopelijk krijgt ze wat steun van haar haflinger vriendje Rocco!
Haar 'strike a pose' skills zijn we al goed aan het oefenendus hopelijk gaat ze het goed doen de 7e.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 2512_n.jpg
Groetjes Chantal
_SantOs_ schreef:Ondertussen m'n nieuwe dekje binnen. Dekje grijs. Twijfel of ik hem met de shoot op doe.
DolleBokker schreef:Ik ben heel benieuwd hoor, dit is onze eerste fotoshoot. Ik had het do's & dont's topic voor fotoshoots ook al helemaal doorgelezen.
Zeg Straww_ ben je er al uit in welke style je gaat? Wij gaan ook de dag ervoor nog flink wassen e.d. Maar ze staan 24/7 op de wei zonder stal, dus ik hoop echt dat het dan niet zo blubberig meer is.
En ook nog eens kijken of sandra nog een hoed heeft, die van mij zit een beetje te krap en is ook niet zo mooi meer.
Is het ook mogelijk om bij de portret foto's een paar foto's te maken met ET en Elvis samen?
_clau_1991 schreef:Heb je een overzichtje van de reservemodellen TS? Want als dr iemand zich afmeld is het misschien wel handig dat iemand die een reservemodel kent, diegene op de hoogte brengt als hij of zij toch mee mag.