Keeliie; ik vind ze echt machtig! Nu kan ik iedereen laten zien dat djenna letterlijk alles doet voor een dennenappel!! mijn kungfu ding geval wat ze is!
Ik zie dat bij jullie foto's de kleuren nogal fel zijn (veel saduratie denk ik)? Klopt dat of ligt dat aan mij scherm? Ik twijfel nogal eens aan of ik de kleurinstellingen van mijn scherm, photoshop en lightroom wel goed heb staan, de foto's zijn bij mij steeds anders. Bewerken, daarna JPEG al anders en na uploaden in photobucket weer anders ...
HAha ik kon het toch niet laten. Hier een paar van Mira en Tuur.
IMANDRA
Geplaatst: 08-04-13 22:19
Aahhh leuke foto's van Misch! en de rest is ook erg leuk!
Bosan: Ze zien er goed uit op mn macbook scherm hoor ^^!
lieke123
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 22:30
tinkergirl89 schreef:
lieke geen blooperfoto's?
Haha die kunnen ook nog maar die heb ik zelf niet zo super veel sommige grappige foto's heb ik gewoon tussen de foto's gezet
Even zoeken
Bo_San
Geplaatst: 08-04-13 22:31
ok thanx, ik denk dat ik eens moet shoppen voor een goed beeldscherm
Ik heb Jillz ook af
Yvettee
Geplaatst: 08-04-13 22:41
Mijn hemel Lieke
Ik zal zo ook hier even plaatsen wat ik al af heb. Heb vanmorgen er nog even wat aan gedaan! Vanmiddag ben ik lekker naar de paardjes gegaan en heb ik daar wat foto's gemaakt hihi [ITP] De boefjes lekker in de wei!
ok zelf element toegevoegd denk dat het weer lukt, was te snel
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 08-04-13 22:51
Hier ook een paar van misha.! De honden die ik klaar heb staan al op de site heb er hier elke keer maar een paar gezet.
Dacht dat al mijn actie foto's niks waren maar had er van misha en van Jillz toch een paar. Moet de instellingen voor de actie foto's nog eventjes goed uit vinden.