Nee, zelfs nog geen reactie gekregen. Ga er vandaag een pb achter aan sturen. En van 2 fotografen heb ik helemaal niks gehoord, zelfs niet of ze kunnen op die datum etc. Dus als ik deze week daar niks van hoor dan vind ik dat de 2 eerste reserve fotografen mee mogen. Begrihp dat niet iedereen even veel tijd heeft maar als je je alleen aanmeld en verder niks door geeft. En de data die ze konden zou ik nog tw horen krijgen, niet gebeurt. Zelfs geen reactie op mijn pb om te gaan stemmen, vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Zie iid nu pas dat ik jou en xgoldenhero geen pb heb gedaan. Om een lang verhaal kort te maken, gewoon dom van mij! Morgen ga ik goed kijken of ik van iedereen de stemmen heb en dan maak ik het bekend!
Morgen worden de modellen bekend gemaakt, helaas nog steeds niet alle stemmen binnen. Er zijn wel 3 paarden die sowieso mee gaan en dat zijn chaaya (in de lijst stondnog chaaya maar het hengstje van Petra heet joker) amor en finn
Het was allemaal best lastig want iedereen heeft zo anders gestemd. Alleen deze 3 stonden echt ruim boven aan!! Ik wacht nog tot een uurtje of 2 en dan maak ik de rest van de modellen bekend