Maar is het niet handiger om iedereen om 10.00 uur te verzamelen, 10 minuten voor een model
om zich in orde te maken voor de 1e ronde lijkt me wat krap ....
Dan kunnen de fotografen de omgeving verkennen en de modellen zich voorbereiden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
valiantS schreef:_Caitlinnn schreef:Guys echt balen! Ze geven best veel regen op voor zondag![]()
Want ik zat ook nog te denken, als het nat is op de grond etc kun je écht alleen staande foto's maken wat ook jammer is.
....en dan ook nog die grauwe bomen ....
. 
NESCAFE schreef:Er zit in Den Haag een winkel waar ik zaterdag wel heen zou kunnen. Welke kleuren zouden jullie willen en hoeveel? En zouden die ballonnen dan 1 dag "goedblijven" ?
De link:
http://www.zorgvoorparty.nl/260_1428/Heliumballonnen/Standaard-kleuren.aspx
Ik kan bv lentekleuren nemen ( groen/ivoor etc) Of een pastel assortiment.
Ik zou denken rond een stuk of 5 ofzo en euhm ja kunnen allemaal verschillende pastel tinten doen of ook alles één kleur, wit bijv?
kan je je haar laten opwaaien! Kleine kans natuurlijk:) Zal ik kijken of ik een picknick kleed kan vinden? NESCAFE schreef:Nou denk ik er een keertje aan maar het is handig als de modellen zorgen dat ze iets meenemen tegen uitgedroogde lippen
heb een show in Houten van de Welsh. Moet er 2 van mezelf en mijn ouders voorbrengen! Wish me goodluck