Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Trouwens ik heb een beetje contact met een collega gehad die doet aan analoge fotografie.
Ik wist dat hij veel urban foto's maakte maar hiervoor veel naar belgie ging.
Heb hem ff gevraagd of hij hier ook iets in het noorden kent.
Kreeg een paar locaties in groningen door maar ook iets hier in friesland wat ook centraal zou zijn voor iedereen.
Ik zal hem op het werk hier nog ff navragen hij zou me ff uitleggen hoe ik er kom zodat ik eens kan gaan kijken voorraf. Hij vond het zelf iig een hele gave locatie
Wel zijn er plannen dat het ook gesloopt wordt maar het zou er nog wel staan.
Jullie horen zsm meer
UMayDream schreef:Ik zal morgen even stemmen voor de locatie! Jammer dat er nu gestemd wordt eigenlijk, krijg van de week foto's binnen van een shoot en had gehoopt de fotografen daarmee te paaien om mij te kiezen haha
_l_amanda_l_ schreef:UMayDream schreef:Ik zal morgen even stemmen voor de locatie! Jammer dat er nu gestemd wordt eigenlijk, krijg van de week foto's binnen van een shoot en had gehoopt de fotografen daarmee te paaien om mij te kiezen haha
we kijken alleen naar je hoofd/lijf he, niet naar de kwaliteit van de foto die je geplaatst hebt
Ik heb gestemd, en nu ben ik nieuwsgierig!TS, kan je de 1 en 2 niet al eerder bekend maken?
_l_amanda_l_ schreef:UMayDream schreef:Ik zal morgen even stemmen voor de locatie! Jammer dat er nu gestemd wordt eigenlijk, krijg van de week foto's binnen van een shoot en had gehoopt de fotografen daarmee te paaien om mij te kiezen haha
we kijken alleen naar je hoofd/lijf he, niet naar de kwaliteit van de foto die je geplaatst hebt
Ik heb gestemd, en nu ben ik nieuwsgierig!TS, kan je de 1 en 2 niet al eerder bekend maken?
dauphine schreef:Ik las hier ergens in het topic dat poptaslot enkel tegen betaling was.
Maar Stania State in Oenkerk mag je daar wel zomaar komen?
edit: ik heb ook gestemd trouwens
Fair schreef:Ik denk dat ik er niet tussen zit