JesdaPower schreef:_l_amanda_l_ schreef:gezellig!
Weet je nog niks. Misschien ben ik wel heel gemeen
Ach, soort zoekt soort, ik ben ook heel gemeen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvonne_V schreef:De Sahara is inderdaad een mooie zandvlakte met leuk bos erbij - ook heb ik gehoord dat daar wel eens ritten metpaarden worden georganiseerd, dus dan ga ik er vanuit dat we geen problemen krijgen met weet ik veel wie allemaal ;p
Naast de zandvlakte ligt een mooi bos - dus er is wel afwisseling.
zoutenootjes schreef:Mooi filmpje, hoor. Is dat Sudar die lekker in het zand ligt te rollen? Op het kaartje, wat in beeld komt op 3.26 en 3.40 kun je zien dat er eigenlijk twee zandverstuivingen zijn.
Een stukje verderop is nog een zandverstuiving waar het ruiterpad overheen loopt. Je kan daar ook mooi een zand helling op en er zijn mooie stukjes met hei en dennen. Daar komen ook niet zoveel dagjesmensen. Het is alleen wel ietsje verder van de parkeerplaats. Even het ruiterpad nemen en je bent er.
zoutenootjes schreef:_l_amanda_l_ schreef:[quote="
Amanda gaat dinsdag de locatie verkennen... nou maar hopen dat het dan ook lekker weer is![]()
![]()
en jij ook toch? Anders verdwaal ik hoor![]()
MarlindeRooz schreef:Kan ik mij nog aanmelden als model? Want er is volgens mij ook nog niet echt een locatie duidelijk?
Mijn pony's staan op kruipafstand van de sahara!
Zijn beide shetlanders, hebben leuke kleurtjes touwhalsters en een pittig ruitertje, kan eventueel bitloos en zadelloos rijden en Xander kent ook veel vrijheidsdressuur zoals steigeren, spagaat, jambette, flemen etc.
En timmy gaat om de haverklap liggen in de sahara en daar kan je bij gaan liggen.
Wat foto's van ze, Timmy:
in de sahara
[ Afbeelding ]
Xander
In de Sahara
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zou eventueel ook prikpaaltjes mee kunnen nemen voor losgooien?
Splinterz schreef:Modellen:
Irisx94
Rieneke
Sabine
Cavalia
Melcior
Biancaroze
Nobje
Zoutenootjes
Reserve:
irisloove
Ekeif96
Fotografen:
_l_amanda_l_
manon
Yvonne_V
Daniellejody
Modellen die zich nu nog aanmelden kunnen dat doen onder Reserve (dus even quoten en invullen).
Fotografen zijn nog welkom.
Modellen worden opgedeeld in 2 groepen, 1 morgengroep en 1 middaggroep.
@nobje: moooi, ben benieuwd!
zoutenootjes schreef:Splinterz schreef:Modellen:
Irisx94
Rieneke
Sabine
Cavalia
Melcior
Biancaroze
Nobje
Zoutenootjes
Reserve:
irisloove
Ekeif96
Fotografen:
_l_amanda_l_
manon
Yvonne_V
Daniellejody
JesdaPower
Modellen die zich nu nog aanmelden kunnen dat doen onder Reserve (dus even quoten en invullen).
Fotografen zijn nog welkom.
Modellen worden opgedeeld in 2 groepen, 1 morgengroep en 1 middaggroep.
@nobje: moooi, ben benieuwd!
De datum is op 16 november, als ik het goed heb. Wie aanvullingen of verbeteringen van de lijst heeft, graag even invullen. De plaats is bij de Sahara in Ommen(?).