Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:Jammer F_Orumster, maar ja, sommige dingen gaan nou eenmaal voor
Ik heb alle stemmen al binnen, dus zie hier de lijst met modellen die mee mogen:
1. Myrthee_
2. alicelover
3. Spritz
4. M_ichje
eerste reserve:
* Daiskelover
kani_ejj schreef:Ik durf best model te zijn geen probleem maar de modellen die gekozen worden naast deze ook op andere meetings naast bokt zijn allemaal dunne meiden,
Maargoed dat zal ik nooit worden dus dan kan ik me beter niet meer opgeven. Ipv ervan uitgaan dat als je heb opgegeven je ook mee mag. Ipv dat ze van de 9 modellen gaan kiezen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen berichten ontvang van dit topic ?? Anders krijg ik steeds een email maar aangezien ik toch niet meega
Myrthee_ schreef:Leuk dat ik mee mag! Ik hoop alleen dat het weer dan wat beter is dan vandaag. Brr was veel te koud om in jurkjes rond te lopen.
_l_amanda_l_ schreef:locatie wordt OF prehistorisch dorp, OF Schokland.. Zit nog even op antwoord te wachten wbt het dorp en de mogelijkheden daar.
Vanaf hoe laat, ik weet niet, ik zou zeggen half 11/11uur beginnen, een uurtje eerder aanwezig voor de modellen en degene die willen helpen met haar/make up? Kleding uitzoeken gaat nl. vaak wel veel tijd inzitten...