Goed, omdat ik er even helemaal gek van word omdat het zo onduidelijk is, heb ik alles even op een rijtje gezet.
In totaal zijn er hier 13 mensen geweest die zich als model hebben opgegeven. Dit zijn:
nadja15, Ketly, xxLady, Debbie, EmmieJoycee, sietske83, roxiie, maessie, mariska1408, Tourrebout, UMayDream, Nathalie_ en Mirjam79.
Hiervan staan er nu 11 genoteerd voor 2 juni en 9 voor 30 juni.
Tourrebout en UMayDream hebben niet meer gereageerd, hier stuur ik eenmalig een berichtje heen om de kans om uitgekozen te worden eerlijk te houden. Reageren ze niet, dan is het pech!
In totaal zijn er hier 10 mensen geweest die zich als fotograaf hebben opgegeven. Dit zijn:
Fantabulouss, HeidiLOVER, magda_90, daniquexx, Daisyree, MarianneV, Fair, KirstenVosje, _Daniella en RianneH.
Hiervan staan er nu 9 genoteerd voor 2 juni en 9 voor 30 juni.
MarianneV heeft wel gereageerd, maar hieruit kon ik niet opmaken of de data voor haar mogelijk waren. Daarom gaat er ook nog even een berichtje naar haar!
Ik ben het hele topic doorgeweest om iedereen op volgorde te zetten. Zoals het hier boven staat, is dat zo. Dat zou dus betekenen dat RianneH bij de fotografen op de reservelijst staat. Aangezien we modellen gaan kiezen, zijn er daar geen reserves.
Marianne en ik stellen wel even een lijstje op van alle modellen (incl. foto, dus wie deze nog niet heeft gestuurd, graag even in een pb naar één van ons!) en sturen dit vervolgens in een PB naar alle fotografen. De 8 modellen met de meeste stemmen gaan mee, de rest komt, in volgorde van het aantal stemmen, op de reservelijst.
Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker is!
Nog 1 verzoek aan jullie; zouden jullie ons alles willen laten regelen? Nu gaan veel mensen zelf regelen wat betreft reserves, stemmen, e.d. en dit maakt het ook voor ons erg verwarrend.
Alvast bedankt!

Hebben jullie er een beetje zin in?