_Daniella schreef:Hoeveel modellen en fotografen worden het nu dan? Het is wel handig om zelfde getal aan te houden.
8 om 8. Dan heb je sochtend 4 paarden 2 fotografen oer paard en smiddags 4 paarden.
Snap je redenering niet helemaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Hoeveel modellen en fotografen worden het nu dan? Het is wel handig om zelfde getal aan te houden.
8 om 8. Dan heb je sochtend 4 paarden 2 fotografen oer paard en smiddags 4 paarden.
RianneH schreef:Edit:Citaat:Zondag 2 juni
modellen:
Ketly
nadja15
Sietske83
mariska1408
Nathalie__
Debbie
Maessie
xxLady
EmmyJoycee
Mirjam79 (2 paarden)
Reserve:
Roxxie
fotografen:
daniquexx
Fantabulouss
_Daniella
heidilover
magda_90
Fair
KirstenVosje
RianneHCitaat:Zondag 30 juni
modellen:
Ketly
nadja15
Sietske83
mariska1408
Nathalie__
Debbie
Maessie
Mirjam79 (2 paarden)
Reserve:
Roxxie
fotografen:
daniquexx
Fantabulouss
_Daniella
heidilover
magda_90
Fair
KirstenVosje
Daisyree
RianneH
Citaat:Zondag 2 juni
modellen:
Ketly
nadja15
Sietske83
mariska1408
Nathalie__
Debbie
Maessie
xxLady
EmmyJoycee
Mirjam79 (2 paarden)
Reserve:
Roxxie
fotografen:
daniquexx
Fantabulouss
_Daniella
heidilover
magda_90
Fair
KirstenVosje
RianneH
Daisyree
Citaat:Zondag 30 juni
modellen:
Ketly
nadja15
Sietske83
mariska1408
Nathalie__
Debbie
Maessie
Mirjam79 (2 paarden)
Reserve:
Roxxie
fotografen:
daniquexx
Fantabulouss
_Daniella
heidilover
magda_90
Fair
KirstenVosje
Daisyree
RianneH
modellen:
1. Ketly
2. nadja15
3. Sietske83
4. mariska1408
5. Nathalie__
6. Debbie
7. Maessie
8. xxLady
9. EmmyJoycee
10. Mirjam79 paard1
11. Mirjam79 paard2
Reserve:
12.Roxxie
fotografen:
1. daniquexx
2. Fantabulouss
3. _Daniella
4. heidilover
5. magda_90
6. Fair
7. KirstenVosje
8. RianneH
9. Daisyree
Citaat:Zondag 30 juni
modellen:
1. Ketly
2. nadja15
3. Sietske83
4. mariska1408
5. Nathalie__
6. Debbie
7. Maessie
8. Mirjam79 paard1
9. Mirjam79 paard2
Reserve:
10. Roxxie
fotografen:
1. daniquexx
2. Fantabulouss
3. _Daniella
4. heidilover
5. magda_90
6. Fair
7. KirstenVosje
8. Daisyree
9. RianneH
_Daniella schreef:Top dat alles even goed is nagekeken.
Ook netjes dat jullie de anderen nog een pb sturen
alles goed bedoeld vanuit mijn kant hoor!
nadja15 schreef:Goed, omdat ik er even helemaal gek van word omdat het zo onduidelijk is, heb ik alles even op een rijtje gezet.
In totaal zijn er hier 13 mensen geweest die zich als model hebben opgegeven. Dit zijn:
nadja15, Ketly, xxLady, Debbie, EmmieJoycee, sietske83, roxiie, maessie, mariska1408, Tourrebout, UMayDream, Nathalie_ en Mirjam79.
Hiervan staan er nu 11 genoteerd voor 2 juni en 9 voor 30 juni.
Tourrebout en UMayDream hebben niet meer gereageerd, hier stuur ik eenmalig een berichtje heen om de kans om uitgekozen te worden eerlijk te houden. Reageren ze niet, dan is het pech!
In totaal zijn er hier 10 mensen geweest die zich als fotograaf hebben opgegeven. Dit zijn:
Fantabulouss, HeidiLOVER, magda_90, daniquexx, Daisyree, MarianneV, Fair, KirstenVosje, _Daniella en RianneH.
Hiervan staan er nu 9 genoteerd voor 2 juni en 9 voor 30 juni.
MarianneV heeft wel gereageerd, maar hieruit kon ik niet opmaken of de data voor haar mogelijk waren. Daarom gaat er ook nog even een berichtje naar haar!
Ik ben het hele topic doorgeweest om iedereen op volgorde te zetten. Zoals het hier boven staat, is dat zo. Dat zou dus betekenen dat RianneH bij de fotografen op de reservelijst staat. Aangezien we modellen gaan kiezen, zijn er daar geen reserves.
Marianne en ik stellen wel even een lijstje op van alle modellen (incl. foto, dus wie deze nog niet heeft gestuurd, graag even in een pb naar één van ons!) en sturen dit vervolgens in een PB naar alle fotografen. De 8 modellen met de meeste stemmen gaan mee, de rest komt, in volgorde van het aantal stemmen, op de reservelijst.
Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker is!
Nog 1 verzoek aan jullie; zouden jullie ons alles willen laten regelen? Nu gaan veel mensen zelf regelen wat betreft reserves, stemmen, e.d. en dit maakt het ook voor ons erg verwarrend.
Alvast bedankt!
Hebben jullie er een beetje zin in?
MarianneV schreef:eeeh 9 juni word moelijk
Sorry heb het onwijs druk en nie alle tijd om op bokt te zitten en alles bij te lezen
_Daniella schreef:maessie , Graag gedaan maar ff vraag/opmerking?
Hieronder is de lijst een staat roxxie als reserve bij de modellen maar er zouden toch 8 modellen en 8 fotografen komen?
Roxxie staat dus als reserve maar is nr 12 zoals je kan zien (heb overal ff nummer voor gezet voor de duidelijkheid)
En is het nu zo dat er op aanmelden gaat de volgorde wie er mee gaat of wordt er gekozen door de fotografen welke modellen er mee gaan?
Als er niet gekozen wordt moet dus vanaf nummer 9 reserve worden.
Als er wel gekozen wordt bij de modellen kan roxxie dus als reserve er af omdat er dan toch nog gekozen moet worden
En idd jullie moeten ff goed kijken naar wat Daisyree zegt, ff de oorspronkelijke lijst er bij pakken qua aanmeldingen.
Ik ga er van uit als ze geen datum gekozen hebben en niet meer gereageerd hebben dat diegenen dat af hebben gehaak maar je weet maar nooit.
modellen:
1. Ketly
2. nadja15
3. Sietske83
4. mariska1408
5. Nathalie__
6. Debbie
7. Maessie
8. xxLady
9. EmmyJoycee
10. Mirjam79 paard1
11. Mirjam79 paard2
Reserve:
12.Roxxie
13. UMayDream
fotografen:
1. daniquexx
2. Fantabulouss
3. _Daniella
4. heidilover
5. magda_90
6. Fair
7. KirstenVosje
8. RianneH
9. DaisyreeCitaat:Zondag 30 juni
modellen:
1. Ketly
2. nadja15
3. Sietske83
4. mariska1408
5. Nathalie__
6. Debbie
7. Maessie
8. Mirjam79 paard1
9. Mirjam79 paard2
Reserve:
10. Roxxie
11. UMayDream
fotografen:
1. daniquexx
2. Fantabulouss
3. _Daniella
4. heidilover
5. magda_90
6. Fair
7. KirstenVosje
8. Daisyree
9. RianneH
UMayDream schreef:Oke, ga ik vanavond even wat uitzoekenWanneer moet je hem uiterlijk hebben?