Wel een gedoe, maar waarom kijken we niet verder dan deze twee dagen???? Zonde als er straks veel niet mee kunnen als het 17 feb. of op 17 maart wordt. Misschien vinden we wel een datum vinden waarop (bijna) iedereen kan.
Ik begrijp dat de veel in maart willen ivm het weer (ben ik het helemaal mee eens) Dus bijvoorbeeld: 10 maart 24 maart
Misschien handig als de 10 modellen en fotografen aangeven wanneer ze kunnen. Ik kan in ieder geval alle dagen.
Ik heb tot nu toe geen plannen die dagen, dus naar mij hoef je niet te kijken
Rumpleteaser
Geplaatst: 08-01-13 20:41
Zo blijf je bezig, er is altijd iemand die niet kan. Ts: gewoon kiezen tussen 17 februari en 17 maart. Uit de poll blijkt dat ze allebei even goed zijn
Hahaha manon heel arsenaal aan hoofdstellen ik heb er maar twee hoor. De premiera monaco in het zwart en een simpel wit onderlegd hoofstel met brede neusriemen bling frontriem. 17 maart komt voor mij ook het beste uit, en ik denk dat we dan idd ook beter kans hebben op mooi weer.
Ik kom me ook aanmelden! Met paard! Eindelijk eens een fotomeeting in de buurt! Ik weet niet 100% zeker of ik kan maar zal Henke wel gewoon een pb sturen! 17 februari of maart maakt mij niet uit als het maar op een zondag is!
cannie
Geplaatst: 09-01-13 09:18
En als we nou eens twee groepen maken? Er is genoeg animo voor, de reservelijsten zijn behoorlijk vol. Een op 17 febr. En een op 17 mrt. Dan kan iedereen mee, iedereen blij
Ander moet gewoon snel de knoop worden doorgehakt. Jammer voor de rest.