Ik wil de modellen samen met de fotografen gaan kiezen, maar moet nog wel wat meer aanmeldingen hebben. Ik heb weer een heleboel PB's de deur uit gedaan naar VD-Bokkers.
xMiinh, Bedoel je met Rianne, Borisje@bokt? Zoja is het misschien handiger om Borisje neer te zetten? Zo kunnen de fotograven ook beter zien met weke modellen ze te maken hebbem.
Borisje heb ik persoonlijk benaderd maar nog niets van gehoord
xMiinh
Geplaatst: 03-01-13 17:43
haha dan hebben we al weer 27 aanmelden van fotografen haha In het topic stond Rianne, Marjoow heeft de officele lijst met aanmeldingen. Dus dat komt wel goed ;D
Jespri
Geplaatst: 03-01-13 17:44
Jespri schreef:
Ik heb Rianne met der paardjes ook aangemeld. Zij is hiervan op de hoogte hoor.
Bedoel je deze post? Dan is het inderdaad Borisje @ bokt.
Ik wil de modellen samen met de fotografen gaan kiezen, maar moet nog wel wat meer aanmeldingen hebben. Ik heb weer een heleboel PB's de deur uit gedaan naar VD-Bokkers.
Ohh spannend!
Joey
Geplaatst: 03-01-13 20:04
Marjoow schreef:
Sorry! Je hebt pb!
Ik zal morgen even de tijd nemen om te kijken voor data
Jespri
Geplaatst: 03-01-13 21:43
Marjoow schreef:
Borisje heb ik persoonlijk benaderd maar nog niets van gehoord
Komt omdat ze op vakantie is. Bijna zeker dat je volgende week een reactie hebt van der, want dan is ze terug. Heb haar wel op de hoogte gebracht dat ik der aan gemeld hebt.
TS heeft mij ook een pb gestuurd, En lijkt me ZOO GAAF om te komen ! echt waar ! Maar alles is meer dan 1 uur rijden, en mijn ouders willen dat nooit doen.. Dus ik weet niet of ik dan kan komen ! *Hoopt*
Zouden jullie even een aanmelding willen sturen dan, met het formulier wat in de openingspost staat? Ik ga morgen aan de slag met de fotografenlijst. Als die bekend is ga ik alle modellen op een rijtje zetten met foto's Nista, als jij er dan even bij zet dat je enkel kan komen als naturalway ook komt?