Tuurlijk snap ik het ook wel, maar dat kan gebeuren.
Maar neemt niet weg dat er nu wel een beslissing gemaakt moet worden voor een nieuwe datum. Misschien is het handig als TS via dataumprikker.nl (of op een andere manier) een overzicht maakt van aan aantal datums, die iedereen ik kan vullen en zo naar een definitieve datum gekeken kan worden. Het is het zoveel mensen nooit mogelijk om voor iedereen goed te doen. Dus ik zou zeggen een datum pakken waar de meeste keus op gevallen is.
Ik zit momenteel in het buitenland, kom na het eerste weekend van mei terug. Echter zijn de honden van mijn ouders, dus mocht ik nog niet in het land zijn dan komt mijn moeder
@Doubtless: Helemaal vergeten dat er bij jou twee meegingen.. Dus dan is het denk ik het handigste als ik die ook als 2 modellen tel. Erg mooie honden overigens!
@Dinges11: Eerst stuur ik Tessya & Judith94 een PB of zij nog interesse hebben, die stonden als eerste reserve.
Omdat ik nog niet helemaal uit ben over de datum... Wordt het een beetje lastig. Ik wil het zo begin-midden juni plannen, 8-9 of 15-16 ofzo. Ik ben namelijk pas de laatste week van mei klaar met mijn examens dus het is voor mij niet haalbaar om dan in die laatste week nog een planning te maken enzo. Dan wordt het denk ik afraffelen en ik wil wel dat het allemaal klopt .
16e heb ik een meeting op de lommelse sahara. obelix ook
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-13 23:10
Nou dan valt de 16e al af. Morgen maar eens uitzoeken hoe datumprikker werkt.... Hmm moet ik daarvoor iedereen zijn e-mail hebben? Nu lekker verhuizen naar mijn bed, morgen naar de dokter bah!
Ik zag net in mijn agenda dat Juni een drukke maand voor mij is, dus helaas is voor mij alleen 23 Juni mogelijk. Ik merk het wel welke datum het gaat worden waar de meeste keus op gevallen is. Zou deze datum dan ook gewoon aanhouden....
Inprincipe wel, maar ik heb het idee dat ik interessante modellen te kort ga komen (voor de fotografen) Ik ga morgen even kijken wie er reserve stonden, wie er afgezegd hebben en hoeveel ik er nu nog nodig heb. Vind die van jou namelijk wel erg interessant Sanne!
Natuurlijk, ik ga morgen even kijken. Er hebben er 3 afgemeld als ik me goed weet te herinneren, en de 2 Deense Dogs die mee zouden gaan had ik perongeluk als 1 geteld (oeps, blond hè!) Dus ik ga even rondvragen wanneer de reservemodellen kunnen. Er waren ook een paar modellen waar geen enkele fotograaf op gestemd had (Allemaal mooie honden hoor, daar niet van!) dus de fotografen hadden in deze honden geen interesse & dan vind ik het onlogisch om die te vragen.
tamaramt
Geplaatst: 03-03-13 10:11
ik heb ook nog steeds interesse als er een plaatsje vrijkomt; ik was een dag te laat met aanmelden toen. Ff als opfrisser;
IK KOM NOG 2 HONDEN TE KORT! Tessya kan met Renco komen als ze nog wil (Ga ik even over PBen) & voor de fotografen de keuze: Sanne met haar Collie of Tamaramt met een van bovenstaande?
Als ik mag komen moet ik wel met beide honden komen; ze zijn echte maatjes en kunnen niet zonder elkaar van huis af; dus ik kan er niet 1 thuislaten dus.