Ben al blij dat het niet eerder was.... Onze Taro wat ontzettend in de rui (raakt dan zijn complete ondervacht kwijt) en was net een ratje.... Hij ziet er nu weer super uit!
Taro leek ook wel ziek..... Hij is al niet dik, maar door z'n vacht lijkt het nog wat (wij geven ze schapenvetbonbons en ik het wel het idee dat dat goed doet voor de vacht!)
Tinka
Geplaatst: 05-02-13 15:34
Coco verhaart gelukkig nog niet, ze is wel afgelopen vrijdag naar de kapper geweest. Dus ze ziet er nu uit als een echt fotomodel
MyWishMax
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-13 15:35
Kentaro schreef:
Taro leek ook wel ziek..... Hij is al niet dik, maar door z'n vacht lijkt het nog wat (wij geven ze schapenvetbonbons en ik het wel het idee dat dat goed doet voor de vacht!)
Ik geef die ook Alleen 2 keer per jaar is het drama, je kan blijven borstelen.
Kentaro
Geplaatst: 05-02-13 17:10
Hier ook!! (zit er bij die van jou soms shiba bloed in?? ) En je snapt dan ook niet dat ze met afgelopen koude zo in de rui gaan
josewoos
Geplaatst: 05-02-13 21:20
Ik ben sinds zondag ook weer druk met vaseline smeren op hond zijn neus Die is echt weer zo droog, ziet er niet uit! Hij vind het verschrikkelijk dus maak deze week geen vrienden. Ik zal morgen ook wat nieuwe (piep) speeltjes halen in de hoop dat hij zondag beetje leuk op de foto komt haha
Ik hoop dat je weervoorspelling uitkomt, wat een drama dag vandaag. Ik heb alles gezien: regen, hagel, sneeuw, klein zonnetje en vooral veel wind en kou...
Ja en die wind was snijdend zeg!! Koud is het zoiezo, daar is geen twijfel over mogelijk
NESCAFE
Geplaatst: 05-02-13 23:13
Hoop inderdaad dat het niet weer zo koud wordt, vorige meeting was het -5 overdag Maar ik heb er in elk geval zin in, mooie honden zag ik voorbij komen.
Nemen jullie allemaal iets mee om de aandacht van je hond te trekken ( eten/speeltje o.i.d.)? Ook is een smallere, donkere lijn makkelijker weg te shoppen dan bv een dik touw of een heel fel kleurtje. Een handdoek om evt slijm mee weg te halen is soms ook handig.
Ik heb maar 1 riem, maar wil die niet gebruiken. Dat houd niemand lang vol, als je hem zondag ziet snap je wat ik bedoel Handdoek gaat inderdaad ook mee, die veters uit zijn bek zien er op de foto niet zo charmant uit
Ik heb een redelijk donkere riem (als ik zn setje omdoe blauwgroen met bruin) of ( sliphalsband met zware riem) Maar setje is voor de fotos mooier denk ik
Alleen mn lange lijn is wit(of hoort dat te zijn)
Aandacht trekken denk ik met eten
Kentaro
Geplaatst: 05-02-13 23:31
We hoeven alleen maar te zeggen 'KIJK EENS, POES!!' en alle aandacht is voor ons Donkere (dunne) riem hebben we gelukkig. Kwijlen doen ze gelukkig niet