Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 12:12

Leuke modellen! Ik heb er zin in!

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:03

Dav schreef:
Ik kom niet uit Den Helder dus dat is al 1. :D

Volgens mij zijn er een stel vriendinnen oid want de quarters kregen moeizame stemmers terwijl 1 iemand met 1 bericht op bokt een boel stemmen kreeg....

dat zei ik ook, op 1 na, jij bent de enige :-)
maar dat maakt niks uit toch.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:12

Is de persoon met 1 bericht toevallig de Fell pony?
Tsja, ik vond als fotograaf zijnde de Quarters geen interessante modellen, geen aanvulling voor het portfolio zeg maar. De Fell daar in tegen heeft een prachtig behang, dát zien fotografen graag! Vandaar mijn keuze, en ik denk dat bijna alle fotografen op die manier hebben gedacht. De Quarters hebben geen interessante kleur oid, en over het algemeen lopen ze vaak erg vlak, dat zit natuurlijk heerlijk, maar het is voor een fotograaf dan erg moeilijk om daar een spectaculaire foto van te maken :)

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:23

Misschien kun je mij met Mirna ( girlygirl ) en Renee ( gupje ) indelen? Is dat mogelijk? Wij komen namelijk van 1 stal..

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 13:26

@Mary dacht dat er nog 1 van buiten Den Helder kwam...voor hun een thuis wedstrijd dus.

@EquiPhoto,de arabier heeft 1 bericht geplaats. memberlist.php?mode=viewprofile&u=260618
De fell is van Girlygirl die zit al een tijdje op bokt.

@Jessica ik zal proberen er rekening mee te houden.

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:40

Geeft niet hoor dat de quarters niet zijn gekozen. Kan me voorstellen dat ze niet echt spectaculair zijn om te fotograferen, vanwege hun koele karakter. Wat de kleurtjes betreft, kan ik het niet mee eens zijn. Oke ze hebben geen champagne kleur:-). Maar Indian heel mooi rood en de ander heel licht bruin van kleur, met witte haartjes erdoor heen.
De arabier is van een vriendin van mij, komt ook uit Den Helder.
Jullie zien me verschijnen op 3 maart met A star is born.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:42

Oh nouja dat kon ik in ieder geval erg slecht zien op de foto :P maar ik probeer alleen een logische verklaring te geven, ik ga er niet vanuit dat het vriendjespolitiek oid is.

Maargoed, tot de 3e! :)

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:48

daar ga ik ook niet vanuit.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:49

Ik had wel op de quarters gestemd vanwege het tuig en juist vanwege de uitdaging. Ik vind dat je van een meeting ook wat kan leren qua moeilijke modelen etc. Denk da tik heel anders heb gestemd als de rest want er zitten er maar een paar bij die er voor mij echt uitsprongen :')

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 14:04

Jij was ook 1 van de velen die de ijslander in de top 2 had gezet _O-
Zelf had ik ook verwacht dat de quarters meer stemmen zouden krijgen ook in gedachte met het tuig ed.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:07

Ja denk dat de ijslander de enige is die klopt _O-
Ik had op meer variatie gestemd nu hebben we bijvoorbeeld 2 zwarte paardjes met lange manen en veel behang en 2 bonte maar goed het lot kiest :P En desondanks ben ik wel blij met de modellen!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:08

ah, drie van mijn keuzes op reserve, maar ach, ze zijn allemaal leuk!
De fell is inderdaad heel gaaf, maar die quarters had ik ook wel graag gezien hoor :j Wel erg gaaf met complete westernoutfit! *D Heb ik nog helemaal niet...

Maar al zitten er een paar anderen bij, daar ligt dan weer de uitdaging van een fotomeeting! :D
(mijn eerste meeting had víer haflingers, twee bruinen, een fjord en een appaloosa, qua variatie niet je-van-het, maar heb er wel een heel aantal portfolio waardige foto's aan overgehouden, en was een super gezellige meeting!)
Heb er al echt zin in, nu wel ff genoeg hei gezien, strand ben ik te lang niet geweest met paarden! (2010 alweer)

lovey_ou, denk dat wij bijna dezelfden gestemd hadden dan! behalve de ijslander ;)

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:13

Leuke modellen zijn er uitgekozen :D
Ik heb er ook al zin in. Ik vind het strand altijd een erg mooie locatie voor foto's.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:17

Denk het ook Amanda! En je stemt natuurlijk ook naar wat je al hebt natuurlijk. Zo heb jij op je eerste meeting al een fjord voor je lens gehad dus dan stem je daar ook niet meer zo snel op. Zo heb ik al eens een Arabier voor me lens gehad.
En daarnaast kijk ik ook naar meetings in de toekomst heb een boel meetings gepland waar ook de modellen bekend zijn en vaak zie je ook wel dat dezelfde mensen zich als model opgeven en je die dus 2x op een meeting gaat zien.

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:05

Ik had ook wel iets anders gestemd.
Ik had de fellpony ergens boven aan en de Fries ergens onder aam,
Inderdaad omdat ze allebei zwart en lange manen hebben.
Volgens mij had ik ook maar op 1 bonte gestemd en volgens mij 1 quarter maar dat weet ik nier zeker.
Ik kijk ook vooral naar de variatie, vond alle modellen wel iets hebben!
Zitten echt hele gafe bij, heb namelijk nog geen ijslander, fjord en fellpony in mijn portfolio dus extra leuk!
Heb er nu al zin in :D

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:14

Ik heb nog geen meetings of veel modellen gehad dus voor mij zijn ze allemaal nieuw ;)
Ook ik ken geen van de modellen dus daar ligt het bij mijn stemmen ook niet aan. Ik heb dus meer naar de kleuren gekeken inderdaad en een beetje naar uitstraling vanaf de foto's. Ik heb geen idee meer of ik op een quarter heb gestemd of niet maarja wie weet gaat er alsnog 1 mee :)
De fries van Dav ging toch sowieso mee of niet vanwege het topic starten?

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 15:16

Love you en Amanda,jullie hadden 5 dezelfden.

Mocht er wel iemand uitvallen dan staan de quaters 1e reserve en krijg je miss toch een western outfit. :D

Mijn Fries is niet helemaal raszuiver,ze is wat slanker als de gewone fries dus hopelijk kan ze toch jullie harten/lenzen stelen met haar uiterlijk.
Heidilover,mijn fries komt wel mee,we zitten halverwege qua stemmen en als we binnenkort allemaal de tijdschema's krijgen en iedereen houd zich daaraan dan gaat alles in goeie harmonie verlopen.

Wel leuk dat je van zo ver weg komt xliisaa,al vaker naar een strand meeting geweest?

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:43

Wat leuk dat jullie mijn Skotta hebben uitgekozen.
Ik kom lopend naar de locatie, ik heb geen trailer beschikbaar en zo erg ver is het voor mij niet. Ik hoop mijn oude dame tegen die tijd ook weer lekker onder het zadel te hebben.
Ik heb nog een nieuw halster liggen. Wanneer ik met zadel en hoofdstel kom is het een bruin hoofdstel en een bruin met lichtbruin boomloos zadel.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:43

Dav schreef:
@Mary dacht dat er nog 1 van buiten Den Helder kwam...voor hun een thuis wedstrijd dus.

@EquiPhoto,de arabier heeft 1 bericht geplaats. memberlist.php?mode=viewprofile&u=260618

zou idd leuk zijn :D en niet omdat we een "theekransje" willen houden maar we mogen van jullie niet zadelen dus moeten wandelen en dan is een loop van denk ik toch wel een uur een heeeeeuuuul stuk gezelliger ;)

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:21

girlyggirl schreef:
Dav schreef:

zou idd leuk zijn :D en niet omdat we een "theekransje" willen houden maar we mogen van jullie niet zadelen dus moeten wandelen en dan is een loop van denk ik toch wel een uur een heeeeeuuuul stuk gezelliger ;)

niet zadelen waarom niet? ik sta ook op de huisduinerweg en mijn rocky mountain is nog niet beleerd, dus ik ga ook lopen.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:25

niet mogen klinkt wel erg streng hoor ;) , maar het is vaak niet zo mooi: we beginnen met portret en standfoto's, en als je paard net onder het zadel heeft gelopen heeft hij/zij vaak zweetplekken op de rug/zij ;)

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:26

o oke van daar.

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:45

Nee dit word mn eerste strandmeeting :D
Heb er super veel zin in wn de modellen zijn echt prachtig.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:59

Wat komen sommige van ver :p

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 20:49

Citaat:
Fotograaf;
1. Fantabulouss *website*
3. Channy
4. lovey_ou
5. heidiLOVER
6. Aniek1985
7. Chantal33
8. EquiPhoto
9. Dapnik zaterdag of zondag, ligt aan datum Onder voorbehoud 3 Maart :7
11._l_amanda_l_ *website*
12. Xliisaa

Van Dapnik weet ik dat zij beginnend is zijn er nog meer beginnende fotograven?

Ik ben nu nl bezig met de lijst en we hebben 10 fotograven maar wil dan Dapnik als ''leerling'' bij een ervaren groepje plaatsen of als vliegende keep dat zij ook van de ervaren fotograven wat kan leren en miss als oortje's-naar-voren-aandacht-eisende hulp kan worden ingezet mits ze dat okay vind.

Xliisaa word dan of reserve fotograaf met kans op thuis blijven worden of extra helper/vliegende fotograaf op de dag zelf.
Wat vinden de fotograven ervan?