Kaus schreef:Kirsten, wat maakt jij prachtige foto's!
ja vond ik ook ;0
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadineex schreef:Is wel het leukst voor de fotografen dat er pony's worden gekozen voor hun portfolio aangezien wij komen voor onze portfolio, en natuurlijk om te meeten haha
Hebben wij de vorige x ook gedaan, alleen de fotografen. En dan 8 paarden en dan cijfers geven van 0 t/m 10 bijv.
Fantabulouss schreef:Je kunt beter de inschrijvingen van modellen nog ff door laten gaan en dan uiteindelijk de fotografen laten stemmen welke 8 ze willendan kun je ook nog een reservelijst bijhouden voor t geval er modellen uitvallen dat je dan nog een ander kunt vragen
En ook reservefotografen....
cindy1000 schreef:EmmyJoycee schreef:Lycke is simpel een echte Haflinger
Cylana is gewoon een KWPN met een mooie bles ;D En nee ze is geen E-pony haha. Omdat ze zo slank is en zo'n klein hoofdje heeft denk iedereen dat het een pony is, maar ze is 1,68 haha
Fantabulouss schreef:Je kunt beter de inschrijvingen van modellen nog ff door laten gaan en dan uiteindelijk de fotografen laten stemmen welke 8 ze willendan kun je ook nog een reservelijst bijhouden voor t geval er modellen uitvallen dat je dan nog een ander kunt vragen
En ook reservefotografen....
cindy1000 schreef:EmmyJoycee schreef:Lycke is simpel een echte Haflinger
Cylana is gewoon een KWPN met een mooie bles ;D En nee ze is geen E-pony haha. Omdat ze zo slank is en zo'n klein hoofdje heeft denk iedereen dat het een pony is, maar ze is 1,68 haha
pietiedecy schreef:Ah, ik zie net dat de lijst vol is.. helaas!
anders wou ik ook wel mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]