Fotomeeting in België?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Fotomeeting in België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 12:20

Helemaal loslaten moet je ook nooit doen nl ;)

Longeren of een weitje afzetten en dan is het aan de fotografen om te photoshoppen ;)

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:12

De mijne laat ik ook niet los in in iets afgemaakt met prikpaaltjes. Ze kan een echte tank zijn en ik zie ze er dan ook gewoon doorlopen. Opjagen doe ik ook niet, daar begrijpt ze helemaal niets van en wordt daar alleen maar angstig van. Misschien met een touwhalster en een longeerlijn, dat is makkelijker om te bewerken daarna denk ik?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:39

Ja hoor :j Net zo makkelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:45

bedoelde ook gewoon loslaten op een afgemaakt stukje, ik ga die niet loslaten in het bos, hij is agressief tegen andere paarden dat ik hem niet vast heb en hij dus los kan lopen
flint kan zoizo niet los, ook niet op een afgemaakt stukje, misschien wel aan een touw, maar afgemaakt stukje gaat niet omdat hij ontsnapkoning is

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:10

obelix schreef:
Helemaal loslaten moet je ook nooit doen nl ;)

Longeren of een weitje afzetten en dan is het aan de fotografen om te photoshoppen ;)

Oké dan vind ik het geen probleem, ze zou nooit door draad heenlopen (alleen miss als ze helemaal in paniek is, maar dit gaat zeker niet het geval zijn)
Ze heeft wel schrik van een longeerzweep (is hier vroeger nogal hard mee aangepakt, maar zolang er niet mee in haar richting gezwiept word, is het geen probleem) Ook sta ik haar liever niet op te jagen.
Maar als ik al mee mag doen, dan zien we wel hoe het loopt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:48

aangezien ik al genoeg rijfoto's hebn kan het zijn als het in brasschaat doorgaat (en het is niet te ver) ik rahere meeneem aan de hand, anders is het ohz

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:19

Wachtebeke zou voor mij top zijn! Dan kom ik zelfs te voet :D

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:21

ik zal mijne ook even 'voorstellen' (al is het alleen als het in de buurt is dat ik kom, dat is brasschaat, kalmthout of brecht, paarden kunnen niet vervoert worden, ik heb zelf geen trailer, als ik met iemand zou kunnen meerijden is het enkel voor rahere, die is wel 1m68)
Rahere is een engelse volbloed van 7 jaar, is een paard dat soms erg agressief kan zijn tegen andere paarden, maar ook soms heel lief, hij kan zowel ohz als aan de hand
Afbeelding
Flint zou enkel meegaan als het in de buurt is en als verzorgster kan (ik kan hem moeilijk meenemen heb al rahere bij)
Flint is een 3jairge kruising tussen hackney en onbekend, is jong, speels, maar heeft een gouden hart, hem zou ik niet aan de hand kunnen zetten, hij is dat niet gewend
Afbeelding

nummer 3 kan ik niet meenemen, heb geen 3de persoon en hij is echt al oud, kan lang stappen of zo niet meer

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:51

is het de bedoeling dat wij ookmee kunnen stemmen in de pol dan ga ik voor mechelseheide.
moet ik ook foto's plaatsen van de eventueele modellen zodat jullie kunnen kijken of ze leuk genoeg zijn

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:10

Zowel de modellen als de foto mensen kunnen stemmen op de locatie en de datum :).

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:14

hetlevenwint schreef:
Zowel de modellen als de foto mensen kunnen stemmen op de locatie en de datum :).

ja dan heb ik nu gestemd want hier is geen officiele poll aanwezig

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:17

Nee hier is inderdaad geen officiële poll aanwezig, TS doet haar best maar het is enorm veel werk voor haar om het in goede banen te laten lopen.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:21

Ik heb me gistere aangemeld en mijn 3 paarden opegeven en albumpje gemaakt met het nodige ( keleven ,diëgo en Daan v/d molenhoek)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:28

hetlevenwint schreef:
Nee hier is inderdaad geen officiële poll aanwezig, TS doet haar best maar het is enorm veel werk voor haar om het in goede banen te laten lopen.

ik zeg ook nergens dat ze niet haar best doet.alleen hoe groter de oproep is(dus bokt nl/be en facebook),hoe meer mensen.deste moeilijker is het om het geregld te krijgen.ik vind ook zeker dat ze goed haar best doet,maar ze heeft het zich ook moeilijk gemaakt voor zo'n eerste meeting te organiseren

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 20:00

Het lastige is dat ik blijkbaar geen poll meer kan toevoegen in dit topic...

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:01

Modje vragen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:26

Wachtebeke is net geen 30km van hier, als ik transport kan vinden is dat dus te doen voor die shoot :)

Hier hangt het er van af wie ik meeneem. In elk geval heb ik geen intentie om mijn hengst in een weilandje met prikpaaltjes los te laten met merries in de buurt. Alles wat lager dan 1m50 is wipt ie zo overheen vrees ik, al helemaal als er geen stroom op staat. Hoe hij zich aan de hand gaat tonen met dames in de buurt is tegen dan ook nog te bekijken. Veiligheid boven alles, als ik geen 100% zeker ben dat ik 'm de hele tijd onder controle kan houden, dan blijft hij thuis en breng ik 1 van mijn andere vriendjes mee :)

@Chalinka: Sorry hoor meid, maar als je paard agressief kan doen naar andere paarden aan de hand en de andere ken je de reactie niet als hij aan de hand is, is het dan wel verstandig om ze mee te nemen? Het moet wel veilig blijven en je zal er met een flinke bende aanwezig zijn. Als er daar eentje gaat rotzooien heb je wél dik kans op een groot probleem. Daarom laat ik ook mijn hengst thuis als ik geen 100% zeker ben, en die is momenteel aan de hand en buiten ohz met merries in de buurt echt goed braaf.... Maar je weet nooit. Dan kan je mensen meer plezier doen als fotograaf (zijn meer foto's te krijgen dan :) )

Edit: even fotomateriaal van mijn 4 mannen.

Pluizebol Kootje (ruintje, schoft 80cm, 4 jaar, kent jambette en steigeren)
Afbeelding

Henkje (hengstje, schoft 90cm, 6 jaar, onbeleerd)
Afbeelding

Error en Terror samen (Kootje en Henk dus)
Afbeelding

Tibor (ruin, 5 jaar, schoft 140cm, onbeleerd)
Afbeelding

Icaro (hengst, 4 jaar, schoft 163cm, beleerd en basis dressuur)
Afbeelding

Afbeelding

Als iemand interesse heeft in 1 van deze kerels als model, laat maar weten. Maar wegens geen eigen transport beperk ik me dus tot Wachtebeke als dat doorgaat.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-12-12 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

CelienL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:31

ik wil ook wel meedoen !
Arabier en bwp in mijn bezit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:49

Varekaj: ik heb ook gezegt dat het alleen is dat het in de buurt is dat ik meedoe, hij is wel gewend om met andere paarden te 'rijden/lopen/...' zonder dan zijn eigen 'kudde te zijn (doet niks op wijding naar andere paarden op wedstrijd in inrijpiste ook niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:53

Sorry, het kwam uit je posts compleet anders over.

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 22:16

Zou hier voor iedereen passen: Mechelse heide en de maand mei? :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:24

is goed!

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:49

Het is het verste van ze allemaal voor mij (1u 15min), maar het gaat wel! :)
Nu nog hopen dat ik gekozen word. :D

Zou mijn hond eventueel ook mee mogen want ze is al 10 jaar en ik zou graag toch een paar mooie plaatjes van haar hebben voordat ze heen gaat (ze is nog 100%gezond, maar het kan snel gaan...).
Ze is super braaf en om ander terrein is ze extra vrolijk en heeft ze extra veel energie
Ze doet niets bij andere honden, als ze te druk zijn kan ze wel eens grommen, maar gewoon als waarschuwing wat normaal is (of ze komt achter je schuilen) maar met rustige honden komt ze goed overweg.
Het is een 10jarige labrador x golden retriever x Duitse herder (maar ziet er gewoon uit als een zwarte labrador)
Moet ik hiervoor ook een map aanmaken op fb, of ze gewoon bij mijn paardje in de map zetten, of zijn er helemaal geen foto's nodig?
Als jullie dit liever niet hebben laten jullie het maar weten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:06

ik pas voor mechelse heide, heb zelf geen trailer (of er moet iemand van brasschaat of omstreken zijn die ook meegaat en met natuurlijk een vergoeding rahere zou kunnen halen)