Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:Capriootje schreef:Of ochtend groep duin, middag groep strand?
Briljant idee!
stemmen de andere fotografen hiermee in?
Capriootje schreef:Mij maakt het niet uit strand/duin, ik heb alleen al wel een keer een meeting op het strand gehad dus minder kans dat ik nabestel denk ik.. Wat ik wel fijn zou vinden als ik en Smurffie in dezelfde groep zitten. Onze paarden kennen elkaar en dan hebben we ook meerdere vriendinnen die kunnen helpen. Mijn ruin maakt zich ook nog eens heel mooi voor Joy dus mooie plaatjes!
XiiaaooNaa schreef:We houden het anders gewoon bij Meijendell en dan de duinen ...Capriootje schreef:Mij maakt het niet uit strand/duin, ik heb alleen al wel een keer een meeting op het strand gehad dus minder kans dat ik nabestel denk ik.. Wat ik wel fijn zou vinden als ik en Smurffie in dezelfde groep zitten. Onze paarden kennen elkaar en dan hebben we ook meerdere vriendinnen die kunnen helpen. Mijn ruin maakt zich ook nog eens heel mooi voor Joy dus mooie plaatjes!
Jullie 2 zitten bij elkaar in de ochtendgroep!
XiiaaooNaa schreef:We gaan naar Meijendel heb ik besloten, dit omdat de modellen hier makkelijker met trailers kunnen komen!
DATUM: 27 JANUARI 2013!
PLAATS: MEIJENDEL
Ochtendgroep:
- smurffie - klik voor foto model
- Capriootje - klik voor foto model
- jolmer20 - klik voor foto model & klik voor foto model
- roxyolly - klik voor foto model
Middaggroep:
- Yvanka_ - klik voor foto model
- xMnOn - klik voor foto model
- xMnOn - klik voor foto model
- Merel_Brit - klik voor foto model
De reserve modellen, de bovenste aan de komt bij uitval!
- absque_dubio - klik voor model foto
-_Lisaa_ - klik voor foto model
- malle4ever - klik voor foto model
De 10 fotografen die mee gaan:
- XiiaaooNaa
- Meijer1990
- Sanne_com
- Erna_
- keeliie
- xNavatu
- Marit
- IMANDRA
- Ash_
- DesireeK
Reserve fotografen:
- NESCAFE
- Mayling
- Nooor_
- Lottjxx
- DJoysDesignz
- luwaniej1
Hulp voor de modellen & fotografen:
hiervoor kunnen er geen mensen meer aangemeld worden, tenzij hulpen van de modellen zelf
-Valanee
-Eva_Jameson
xMnOn schreef:Ik heb er echt zin in! Wacht nog even af hoe of wat en waar het nu precies wordt, en of er duin/strand groep worden gemaakt, ik heb als model persoonlijk liever op beide plekken wat fotos van de paarden.