ts als je dan ook nog even lijstje hier neer zet met alle modellen een foto in een linkje dan is t makkelijker kiezen
_Naomii_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 09:58
Modellen: 1. Bonte pony Bon Bon van Naomi Veenman 2. Bonte Tinker Rocky van Rosina Nicters boktnaam: 108078 3. Appaloosa merries Juliette en Tabitha van DendroFleur 4. Buckskin Ijslander Sunneva van Suneva 5. Mini Appaloosa Bonnie van Henni (Reynir) (ovb van datum ivm werk) 6. fanessaa, Balou TINKER Nog geen foto van gevonden 7. Palomino Criollo Sproet van rensiepensie 8. appaloosa Zazou van tamara1991, 9. 3 Tinkers Enya, Miss Price en Megan van Marretjuh 10. vosbonte Irish Cob Boyan van DianneM 11. 2 drachtige wildkleur shetlanders en 1 bont veulentje Donna en Emma en Hella Bont veulen van Hagar_Helga 12. Valk andalusier : LA SUENO van banditlove Nog geen foto van 13. Panterbont paard Peru´s con-se-quent van paardjes123 14. Bonte E pony Jessie van AshleyZoet
Omdat jij topic start en graag mee wilt als model mag jij geloof ik standaard mee. Dus mogen er nog 7 andere modellen mee. Ik zou alleen de organisatie gedeeltelijk uit handen geven als je zelf model bent omdat het volgens mij erg lastig is om model te zijn en organisator..
Ja dat is zo! misschien neem ik nog wel iemand mee..
Is hier iemand die zich aan bied mij te ondersteunen in het organiseren..
Leuk dat ik zelf mee mag met me pony.. ik hoop wel dat jullie haar ook leuk vinden om op de foto te zetten.. Anders hoef ik er uiteraard niet mee te nemen.. Ook al wil ik er wel op de foto..
Piloetje
Geplaatst: 06-12-12 13:00
Nou erg spannend, nog even voor de zekerheid: ik was rensiepensie! Dus voor meer foto's kun je nu op dit profiel kijken. rensiepensie bestaat niet meer.
Jessietje
Geplaatst: 06-12-12 15:15
Ben ik weer:p Heb hier in het begin even gereageerd!
10 februari past nog voor mij momenteel. Het is wel een heel eind rijden maar als het mooi weer is en er bijzondere modellen aanwezig zijn heb ik dat er wel voor over:p Zal wel een kostplaatje aan benzine aan vasthangen maar eventueel kan ik een stuk nog iemand of meerdere meenemen zodat we reiskosten kunnen delen ofzo?
Nummer 13 had zich afgemeld toch? En van nummer 6 en 12 missen nog de foto's... Misschien dat die mensen nog benaderd kunnen worden of ze ene foto kunnen plaatsen?
_Naomii_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 15:28
Stemmen maar!!!!
1. Bonte pony Bon Bon van Naomi Veenman 2. Bonte Tinker Rocky van Rosina Nicters boktnaam: 108078 3. Appaloosa merries Juliette en Tabitha van DendroFleur 4. Buckskin Ijslander Sunneva van Suneva 5. Mini Appaloosa Bonnie van Henni (Reynir) (ovb van datum ivm werk) 6. fanessaa, Balou TINKER Nog geen foto van gevonden 7. Palomino Criollo Sproet van rensiepensie 8. appaloosa Zazou van tamara1991, 9. 3 Tinkers Enya, Miss Price en Megan van Marretjuh 10. vosbonte Irish Cob Boyan van DianneM 11. 2 drachtige wildkleur shetlanders en 1 bont veulentje Donna en Emma en Hella Bont veulen van Hagar_Helga 12. Valk andalusier : LA SUENO van banditlove Nog geen foto van 13. Bonte E pony Jessie van AshleyZoet
Oja sorry 7 paarden want die van mij gaat sowieso mee.. als jullie daar uiteraard mee akkoord gaan.. Doe maar via pb! Dan kan ik het even goed bij houden waar het meest op gestemd wordt.
Zou je bij nr 7 Sproet van rensiepensie, rensiepensie willen veranderen in Piloetje?
_Naomii_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 17:03
Stemmen maar!!!!
1. Bonte pony Bon Bon van Naomi Veenman 2. Bonte Tinker Rocky van Rosina Nicters boktnaam: 108078 3. Appaloosa merries Juliette en Tabitha van DendroFleur 4. Buckskin Ijslander Sunneva van Suneva 5. Mini Appaloosa Bonnie van Henni (Reynir) (ovb van datum ivm werk) 6. fanessaa, Balou TINKER Nog geen foto van gevonden 7. Palomino Criollo Sproet van Piloetje (was eerst rensiepensie) 8. appaloosa Zazou van tamara1991, 9. 3 Tinkers Enya, Miss Price en Megan van Marretjuh 10. vosbonte Irish Cob Boyan van DianneM 11. 2 drachtige wildkleur shetlanders en 1 bont veulentje Donna en Emma en Hella Bont veulen van Hagar_Helga 12. Valk andalusier : LA SUENO van banditlove Nog geen foto van 13. Bonte E pony Jessie van AshleyZoet
Bedankt voor de pb's die ik al gehad heb ik heb nu alleen bokt op me telefoon.. morgen zit ik weer achter de computer dan ga k alvast een tussenstand op maken...