borrie01 schreef:en de datum is nog lang niet dus laten we ons daar nu nog niet druk om maken.
Ze opperde toch iets?
Mag daar dan niet op gereageerd worden omdat de datum nog lang niet is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cchanny schreef:borrie01 schreef:en de datum is nog lang niet dus laten we ons daar nu nog niet druk om maken.
Ze opperde toch iets?
borrie01 schreef:Cchanny schreef:Ze opperde toch iets?
Omdat de datum nog lang niet is zullen er nog genoeg afhaken en moeten we tegen die tijd maar kijken wat er aan fotografen overblijft voordat we nu al beslissingen gaan nemen. Dat is wat ik ermee bedoel.
borrie01 schreef:hamsterfan schreef:Ik vind 10 tot 12 modellen eigenlijk wel te veel als ik eerlijk mag zijn, heb dit 1keertje gehad maar omdat ik maar over een bepaald geheugen beschik aan kaartjes (mijn camera verdraagt geen kaartjes hoger dan 4GB) is het ook niet echt handig zoveel modellen(voor mij dan..) + Iedereen raakt zijn concentratie vaak wat sneller kwijt, de modellen zelf en de fotografen vaak ook. Als er geen schema is is het ook erg onoverzichtelijk..
Ik heb eerder een meeting met 10 modellen georganiseerd met 10 modellen en dat werkte prima.
Gewoon de tijd in de gate houden.
borrie01 schreef:Ik zie trouwens net dat de laatst gequote lijst niet klopt qua modellen.
We hebben in totaal 17 blokker die zich hebben opgegeven als modell,
Sommige hebben 1 model opgegeven andere meerdere.
Ik wil eigenlijk om het eerlijk te houden. Niet meer als 1 paard per opgave mee te nemen.
Als dit een probleem is dan hoor ik dat graag.
Elmars_Floor schreef:borrie01 schreef:Ik zie trouwens net dat de laatst gequote lijst niet klopt qua modellen.
We hebben in totaal 17 blokker die zich hebben opgegeven als modell,
Sommige hebben 1 model opgegeven andere meerdere.
Ik wil eigenlijk om het eerlijk te houden. Niet meer als 1 paard per opgave mee te nemen.
Als dit een probleem is dan hoor ik dat graag.
Ja wij wouden graag met 2 paarden komen. De een is van mijn zusje alleen niet een al te actieve bokker mariskah en de andere is van mij. Ze kan die van haar dan ook wel apart opgeven maar vond dat ook zo dubbel vandaar dat ik beide paarden heb opgegeven.
Als een van de paarden word uitgekozen zullen we sowieso met beide paarden komen. Alleen de een gaat dan zijn eigen weg op het strand. Het is voor ons namelijk ook echt een uitje.