Mij lijkt het handiger als we de meeting bijv volgende week doen.
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-12 18:57
C_Spirit, als je het leuk vind zou ik wel door de week met de twee paarden op die plek kunnen komen om een paar foto's te maken?
Lizaa01
Geplaatst: 16-11-12 20:07
Ik kom zondag niet naar jou toe little_birdy. Jij hebt al een afspraak gemaakt met fotografen en ik wacht even af of en wanneer er eventueel een nieuwe meeting word georganiseerd.
ik zou alleen op zondag kunnen anders moet ik weer vrij vragen
Lizaa01
Geplaatst: 19-11-12 14:13
Mij lijkt het ook wel leuk! Ik kan niet op zaterdagen. Weet niet of iedereen hier vakantie heeft rond de kerst? Misschien dat het dan een keer kan. Of in het nieuwe jaar een keer.
Door de week is voor mij al helemaal geen optie. Ik kan nu eigenlijk ook nog niks zeggen qua data's. Aangezien ik as. donderdag een sollicitatie heb bij beveiligingsbedrijf, dus dan werk ik erg onregelmatig.
Misschien dat ik evt op zondag zou kunnen als het wat later in de middag is.
Ik reed trouwens vandaag door de Berendonck en ik denk dat je daar ook hele mooie plaatjes kan schieten! Was er even niet geweest door blessure maar is nu echt mooi, had mijn mobiel niet bij me anders had ik even foto's gemaakt. Je hebt daar een ruiterpad en soms loopt die door wat open stukken heen. Er liggen veel gele en rode bladeren op de grond en de andere helft hangt nog, ziet er echt mooi uit. Ook is er een open stukje waar je evt losgooi foto's kan maken, al is dit lastig als het net geregend heeft.
Misschien kunnen er daar een paar heen komen? Er is wat meer ruimte dan bij de vennen omdat daar het ruiterpad vaak vrij smal is. Zal wel vrij snel moeten gebeuren dan want denk dat het over een paar weken allemaal niet zo mooi meer is.
Roquen
Geplaatst: 19-11-12 18:20
Ja, haha, ik heb gister in de Berendonck gereden! Was inderdaad erg mooi daar! D'r was ook zo'n stukje waar je het pad helemaal niet meer kon zien door alle blaadjes die erover heen lagen!
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-12 18:22
Klopt echt heerlijk rijden! Heb al drie stukjes gezien waar je super mooie foto's zou kunnen maken, ook ruimte zat!
Roquen
Geplaatst: 19-11-12 18:24
Ja, hahaha, dacht ik dus gister ook! Misschien zouden we daar zelfs naartoe kunnen bellen om te vragen of we het strand op mogen... dat wil ik eigenlijk al heel lang doen. Dat ze het strand 's winters openstellen!
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-12 18:44
Ik heb daar al heel vaak op het strand gereden, zie profiel Volgens de eigenaar van mijn paard is het zelfs zo dat je er vanaf september tm april op mag, maar alles is ooit afgesloten ivm hangjongeren met scooters. Er is wel een stukje waar je door een ondiepe sloot moet en je er op kan!