Oh ik had me hier opgegeven als reservefotograaf maar kan toch niet want heb die zaterdag ook al een fotomeeting dus dan wordt t een beetje teveel
nicollol
Geplaatst: 12-03-13 22:35
ahh duidelijk!!.. Mm als mensen geen vervoer hebben.. PB me dan.. Ik rij vanuit Maarssen/Haarzuilens.. Ik kan mensen oppikken van Vleuten/Maarssen of een ander stadion die op de route licht..
Twijfel nog steeds hoe ik paard ga meenemen Rijden gaat hem iig niet worden met schapen velletje ben er van de week nogal hard af gestuiterd maar stand foto's zullen wel op die manier kunnen..
Dus wat zien de fotografen liever met de stand foto's
Nee ben niet van plan m te verven, elke keer erop doen en eraf halen zie ik niet zo zitten. En op de wintervacht ziet het er ook niet zo strak uit als op de foto
Door omstandigheden heb ik al een hele tijd niet hier gereageerd. Ik kan zaterdag nog gewoon, alleen ik zit wel zonder vergunning, want ik kon er een lenen maar dat kan niet meer. Daarnaast vroeg ik me af wat de fotograven het liefst hebben, alleen paard of paard met eigenaar en of er nog eventueel materiaal nodig is voor iemand?