[Besloten] Fotografiemeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: [Besloten] Fotografiemeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:24

Ik denk dat ik hier niet alleen voor mezelf spreek; maar als er 5 modellen zijn, is 2 fjorden best veel :').
Maargoed, ik wil net zoals Pinkie hier niet de boeman zijn; ik wil gewoon een leuke gezellige dag met mooie foto's voor mijn portfolio. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 17:25

EquiPhoto schreef:
Ik denk dat ik hier niet alleen voor mezelf spreek; maar als er 5 modellen zijn, is 2 fjorden best veel :').
Maargoed, ik wil net zoals Pinkie hier niet de boeman zijn; ik wil gewoon een leuke gezellige dag met mooie foto's voor mijn portfolio. :)

Nee maar het was sws de bedoeling om 4 modellen mee te nemen, dus de fjord is echt "extra".
Dus als we dan met 8 fotografen gaan, kan ik ook vragen of ze het goed vind als er van de fjord alleen bewegingsfotos gemaakt worden (los tussen paaltjes) aangezien ik dat met WInston niet ga doen.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:55

Dat zou inderdaad ook kunnen.

Maargoed, het is in ieder geval duidelijk dat Winston hoe dan ook mee gaat, of wij dat nou leuk vinden of niet. Ik heb persoonlijk niks aan mn Winston voor mn portfolio, en dat is wel waar ik voor kom (buiten de gezelligheid om natuurlijk) Het is voor mij namelijk wel een stuk reizen; moet vrijvragen voor werk enz.
Goed, ik heb mn mening hierover gegeven. Meer kan ik niet doen. Het is jou meeting; jij beslist uiteraard en ik mag blij zijn dat ik ben uitgenodigd. Vat dit alsjeblieft niet aanvallend op oid, het was maar een idee.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:57

En nee, zo'n big deal is het natuurlijk niet. :') Maar ik zou het persoonlijk anders willen zien.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 18:12

EquiPhoto schreef:
Dat zou inderdaad ook kunnen.

Maargoed, het is in ieder geval duidelijk dat Winston hoe dan ook mee gaat, of wij dat nou leuk vinden of niet. Ik heb persoonlijk niks aan mn Winston voor mn portfolio, en dat is wel waar ik voor kom (buiten de gezelligheid om natuurlijk) Het is voor mij namelijk wel een stuk reizen; moet vrijvragen voor werk enz.
Goed, ik heb mn mening hierover gegeven. Meer kan ik niet doen. Het is jou meeting; jij beslist uiteraard en ik mag blij zijn dat ik ben uitgenodigd. Vat dit alsjeblieft niet aanvallend op oid, het was maar een idee.

Ik snap ook wel dat jullie 2 fjorden niet tof vinden, maar die PRE is wel gaaf toch? Dus als we van de fjorden het leukste pakken, vind ik het niet erg om Winston een beetje te compenseren zeg maar.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:02

Gezien het commentaar op de fjord, ga ik nog even in overleg met Tessa over de modellen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:06

Ik vind het moeilijk...2 Fjorden zit ik ook niet op te wachten maar om een beetje af te wisselen met Winston en die andere Fjord is op zich ook wel een idee...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:08

De opties die ik nu zie:
  • Modellen houden zoals ze zijn, Winston en Pablo afwisselen qua portret/actie. Winston voor portret, Pablo evt voor losgooien tussen prikpaaltjes en lint, en misschien beide voor rijfotos
  • Winston schrappen als model, ik zal dan als 8e fotograaf mee gaan. In totaal dus 4 modellen
  • Garan & Pablo schrappen, en een nieuw model regelen, in totaal 4 modellen
  • Alles houden bij 5 modellen, dus 2x fjord.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:10

Bellatrix schreef:
Ik vind het moeilijk...2 Fjorden zit ik ook niet op te wachten maar om een beetje af te wisselen met Winston en die andere Fjord is op zich ook wel een idee...

Denk dat dat inderdaad de beste optie is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:11

Optie 1 dus maar. Dan is het toch eerlijk verdeeld. :j

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:12

Ik zeg ook optie 1. Wat inderdaad scheelt is dat er van Winston geen actiefoto's gemaakt hoeven te worden; en misschien de andere fjord dan alleen actie en geen rijfoto's ofzo?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:13

EquiPhoto schreef:
Ik zeg ook optie 1. Wat inderdaad scheelt is dat er van Winston geen actiefoto's gemaakt hoeven te worden; en misschien de andere fjord dan alleen actie en geen rijfoto's ofzo?

Ja of ook actie, ik weet namelijk niet hoe ik het met Winston doe. Als hij enorm druk en vervelend is ga ik namelijk niet voluit galopperen. Van de week was hij aardig eigenwijs namelijk :Y)

Even horen wat de rest er van vind. Ik zou het opsich ook niet erg vinden om dan met camera te komen ipv Winston :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:15

Ik vind het ook lúllig om Winston nu helemaal niet te laten komen, snap dat je graag een keer met hem een meeting wil doen. :j En het is jou meeting dus heb je eigenlijk het recht om met Winston te komen. Afwisselen is toch een goeie tussenweg?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:16

Bellatrix schreef:
Ik vind het ook lúllig om Winston nu helemaal niet te laten komen, snap dat je graag een keer met hem een meeting wil doen. :j En het is jou meeting dus heb je eigenlijk het recht om met Winston te komen. Afwisselen is toch een goeie tussenweg?

Ja precies, dat vind ik dus ook. Ik vind het gewoon stom voor jou, jij regelt alles.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:17

Ja, maar ik begrijp ook dat Inge, Richard en Aniek het jammer vinden om zo ver te reizen voor deze modellen. Al denk ik dat Garan het zeker waard is :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:17

En 2 Fjorden naast elkaar onder het zadel is ook best leuk. :D Of gaat ze niet op de Fjord?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:17

Weet ik niet :P Volgens mij is de fjord ook niet van haar :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:19

Oh. :') Maar komt er dan voor die Fjord geen extra ruiter of persoon mee die hem vast houdt?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:19

Nouja we zien het wel. Het is niet zo dat ik niet zou komen als je Winston mee neemt hoor.
En aan de andere kant, óf 4 modellen óf 4 modellen + winston.. Iets is beter dan niets toch? Ik vind de afwisseling wel een goed idee.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:22

Dat hoop ik toch wel Marlies :P haha!

Ja ik weet het niet hoor, misschien dat het verstandiger is als ik gewoon Winston thuis laat, en misschien in de zomer eens aanmeld met hem, of in De Treek.
Er bestaat een kans dat zijn hals geschoren word, en dat is natuurlijk spuuglelijk voor de foto. Plus dat ik even moet gaan oefenen met knippen van de manen :') Dat kan ik namelijk niet.

Dus aan jullie de keuze :) Ik zeg, stemming voor de opties en dan zien we wel wat het word :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:37

1 ik zou het banketstaaf vinden voor die persoon als ze alleen actie foto`s krijg, dan denk ik waar doen we dan nog moeiljk over als er toch 2 fjorden mee gaan.

even buiten alles om Marjolijn ik denk dat ie in zijn zomervachtie wel het best tot zijn recht kom.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:53

In zn zomervachie komt hij het beste tot zijn recht, dat sowieso.
Maar ik vind wel; iets is beter dan niets. Het is niet zo dat er een ander model voor Winston in de plaats komt; plus dat ik echt wel begrijp dat het niet leuk is voor jou Marjoow om Winston thuis te laten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:54

Hij is wel schattig hoor met zijn bolliewollievacht :P

Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit...

EquiPhoto schreef:
In zn zomervachie komt hij het beste tot zijn recht, dat sowieso.
Maar ik vind wel; iets is beter dan niets. Het is niet zo dat er een ander model voor Winston in de plaats komt; plus dat ik echt wel begrijp dat het niet leuk is voor jou Marjoow om Winston thuis te laten.

Ik heb genoeg leuke fotos van Winston hoor, daar hoef ik me geen zorgen om te maken, en daar doe ik het ook niet voor. Het lijkt me wel erg leuk om eens een meeting te doen met hem, maar wellicht dat we volgend jaar nog een meeting kunnen organiseren zo, als dit clubje bevalt. Nog een besloten, misschien een ander stuk van de Treek, meer richting de stal waar Winston staat bijvoorbeeld ofzo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:55

Vind het wel top hoe je reageert hier. :j +:)+

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:56

of richt onsssss :P hargen is heel mooi :D hhahaha