Maargoed, ik wil net zoals Pinkie hier niet de boeman zijn; ik wil gewoon een leuke gezellige dag met mooie foto's voor mijn portfolio.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EquiPhoto schreef:Ik denk dat ik hier niet alleen voor mezelf spreek; maar als er 5 modellen zijn, is 2 fjorden best veel.
Maargoed, ik wil net zoals Pinkie hier niet de boeman zijn; ik wil gewoon een leuke gezellige dag met mooie foto's voor mijn portfolio.
EquiPhoto schreef:Dat zou inderdaad ook kunnen.
Maargoed, het is in ieder geval duidelijk dat Winston hoe dan ook mee gaat, of wij dat nou leuk vinden of niet. Ik heb persoonlijk niks aan mn Winston voor mn portfolio, en dat is wel waar ik voor kom (buiten de gezelligheid om natuurlijk) Het is voor mij namelijk wel een stuk reizen; moet vrijvragen voor werk enz.
Goed, ik heb mn mening hierover gegeven. Meer kan ik niet doen. Het is jou meeting; jij beslist uiteraard en ik mag blij zijn dat ik ben uitgenodigd. Vat dit alsjeblieft niet aanvallend op oid, het was maar een idee.
EquiPhoto schreef:Ik zeg ook optie 1. Wat inderdaad scheelt is dat er van Winston geen actiefoto's gemaakt hoeven te worden; en misschien de andere fjord dan alleen actie en geen rijfoto's ofzo?
Bellatrix schreef:Ik vind het ook lúllig om Winston nu helemaal niet te laten komen, snap dat je graag een keer met hem een meeting wil doen.En het is jou meeting dus heb je eigenlijk het recht om met Winston te komen. Afwisselen is toch een goeie tussenweg?
EquiPhoto schreef:In zn zomervachie komt hij het beste tot zijn recht, dat sowieso.
Maar ik vind wel; iets is beter dan niets. Het is niet zo dat er een ander model voor Winston in de plaats komt; plus dat ik echt wel begrijp dat het niet leuk is voor jou Marjoow om Winston thuis te laten.