Wie nemen er paaltjes en draad mee? Wij hebben hier wel wat liggen maar denken niet dat het genoeg is. Heb er wel veel zin in! Nieuw hoofdstel en beschermers zijn binnen
Markelose zwembad ken ik wel. Wilde je daar verzamelen om te parkeren? Dan is het voor de fotografen namelijk wel een stuk lopen.
_xDyan
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-12 21:21
Valyra schreef:
Markelose zwembad ken ik wel. Wilde je daar verzamelen om te parkeren? Dan is het voor de fotografen namelijk wel een stuk lopen.
Het leek mij handig om de pakeerplaatsen, en omdat het bekendste is. Het is dan indd wel een eind lopen. Ik zat ook te denken om bij café de Pot af te spreken maar ik weet niet of iedereen dat kent
Valyra
Geplaatst: 04-10-12 21:44
Als je een adres hebt dan kun je dat toch gewoon bij de TomTom invoeren Wij parkeren altijd bij de bulten. Bij het clubhuis van de motorclub. Is volgens mij gewoon de herikenbergweg. Je kan daar best wat trailers en auto's kwijt.
_xDyan
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-12 18:14
Valyra schreef:
Als je een adres hebt dan kun je dat toch gewoon bij de TomTom invoeren Wij parkeren altijd bij de bulten. Bij het clubhuis van de motorclub. Is volgens mij gewoon de herikenbergweg. Je kan daar best wat trailers en auto's kwijt.