Het adres is de Noordduinseweg in Katwijk. http://www.manegejonker.nl/Route.aspx op de site van manege jonker kun je ook nog een routebeschrijving vinden daar zit een groot parkeerterrein waar we dan kunnen verzamelen Prikpaaltjes en draad nemen wij mee, dus moet goed komen!
Het gebruik van de paaltjes en draad is wel op eigen risico en bij schade veroorzaakt door een paard ga ik ervanuit dat die schade vergoed word, aangezien de paaltjes niet van mij zijn maar losgooien mág, het hoeft niet perse (niet om iedereen af te schrikken hoor, maar dan is het van tevoren even duidelijk )
op het strand ben ik totaal geen fan van prikpaaltjes.. Paarden reageren toch altijd anders op het strand.. Vooral nu met het najaarsweer zijn de meeste paarden toch behoorlijk fris..
Wel goed dat je het schrijft dat het geheel op eigen verantwoording is Sanne.. Maar ik wil het niet mee maken dat een paard vreselijk aan de kletter gaat en zichzelf en andere verwond of schade toe brengt..
Sanco
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-12 07:10
nja cody en beggar zijn schrikdraad gewend en hebben er respect voor, we hebben ook een draagbare stroomaccu maar dat zijn ook koudbloedjes en vrij cool in t koppie.. maar iedereen kent zn eigen paard t best.. dus we zien wel!
de klok wordt trouwens verzet zondag! dus 11u is eigenlijk 10u hou daar rekening mee enneh... tis om half 11 laagwater dus dat komt super uit!
Kan ik zondag mijn zadel bij iemand in de auto leggen tijdens de portretfoto's? En met opzadelen, kan iemand mij dan ook helpen? Ik heb namelijk helaas geen hulp mee... Die van mij zit dik in d'r wintervacht. Ik ga haar mooi in de knotten zetten....
Oef er komt volgens mij een enorme bui aan nu! nouja, wat vandaag valt valt morgen niet voor morgen ziet het er goed uit... even in de gaten blijven houden vandaag of het zo blijft...
Het ziet er wel mooi uit trouwens, de huizen vol in de zon maar een enorm grijze lucht erboven... de villa's hier in de wijk (naast het rijtjeshuis waar ik in woon) zijn wit, dus het steekt mooi af
Ik heb er zin in Ik ga frits trouwens niet losgooien. Dacht altijd dat hij wel respect had voor omheiningen, maar hij is pas geleden nog door het lint van de longeerbak gesprongen Longeertouw is makkelijk weg te werken toch? Dan neem ik die gewoon mee