Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:@Feline: Zou het dan eindelijk een keer gaan lukken?
@Desiree: Mooie lokatie hoor. Ik ben daar nog nooit geweest. Dit keer geen mooi weer en files richting strand?En ook geen VW meeting? (Zal de rest van mijn lompe opmerkingen voor mij houden omdat ik de vorige keer al de vriend van Lotte al had beledigd
)
@Freya: Goede smoes. Haha! Gelukkig waren er veel interessantere dingen om afgeleid door te worden dan ik.
@Lara: Jij gaat ook mee fotograaf? Carpoolen?
Bagheera_206 schreef:Mooie lokatie hoor. Ik ben daar nog nooit geweest. Dit keer geen mooi weer en files richting strand?En ook geen VW meeting? (Zal de rest van mijn lompe opmerkingen voor mij houden omdat ik de vorige keer al de vriend van Lotte al had beledigd
)
Laraax schreef:Ooh ik weet denk wel welke dat is, die van 129,-? Ik heb die wel langs zien komen en ben wel benieuwd naar die lens want ik hoorde van iemand dat die niet scherp stelt op mijn D5100.. Maar heb je die niet zelf nodig dan?
Jodie_ schreef:Als er nog iemand langs station Leiden (moet ik eigenlijk naar Leiden of Leiden Centraal?) komt dan houd ik me aanbevolenen anders pak ik gewoon lekker de bus.
Laraax schreef:Bagheera_206 schreef:@Lara: Jij gaat ook mee fotograaf? Carpoolen?
Lijkt me een hele goede
Ik moet alleen nog wel kijken hoe ik het ga doen.. Misschien neem ik wel mn Sony mee, want ik heb nog geen portretlensje voor mn Nikon, of er moet hier toevallig iemand eentje over hebben?