Had het liefst alle modellen op de foto willen zetten. Maar ik heb de modellen gekozen die iets 'aparts' hebben ter uitbreiding van mijn portfolio. Het lijstje modellen zijn precies de modellen waarop ik gestemd heb.
ach jammer alweer. Gefeliciteerd modellen die door zijn. Valt me wel op dat er veel barokke paarden mee gaan.
Ivonka
Geplaatst: 19-08-12 22:57
Jizzie schreef:
tof ik zou graag in de ochtend willen en dan op 8 oktober toch zet ik het in de agenda!
Dan sta je er waarschijnlijk wel alleen Het is 6 okt
capopjekop
Geplaatst: 20-08-12 10:06
Even een vraag, hebben de fotografen er rekening mee gehouden dat op 6 oktober mss al paarden in het winterhaar komen? Zo niet dan kunnen jullie voor mijn pony mss beter een ander model kiezen, want mijn dieren krijgen geen deken op en zoals ik al eerder zei ze wordt dan lichter.
andamoon
Geplaatst: 20-08-12 10:27
horsieslii schreef:
Voor de modellen die mee mogen: Laat even voorkeur weten of je in ochtend of middag wilt. In de OP staan de tijden.
Zoals je weet het liefst de ochtend, daar ik het heel vaak druk heb !!!!
En mijn paarden zitten zeker NIET in hun winterhaar op 6 oktober....
Jizzie
Geplaatst: 20-08-12 10:32
Ivonka schreef:
Jizzie schreef:
tof ik zou graag in de ochtend willen en dan op 8 oktober toch zet ik het in de agenda!
Dan sta je er waarschijnlijk wel alleen Het is 6 okt
haha oeps! veranderd
mijn pony krijgt ook geen deken op in de winter, qua winterhaar valt ze dan nog wel mee, ook haar kleur verandert weinig, haar vlekken worden alleen meer zwart ipv zwart-bruin
Ik kan opzich ook wel 's middags, mocht ik dan geen vrij krijgen kan ik mss regelen dat ik een korte binnendienst mag draaien. Maar voor jullie dus geen probleem dat er dan wat meer en lichter haar opzit? Want het is zonde als ik een vrije zaterdag krijg en jullie vinden het dan eigenlijk niets :p
Tegen die tijd kan mijn nieuwe bijrijdster mss wel mee, dan zouden er wel foto's onder het zadel gemaakt kunnen worden. Ik kan ook paaltjes meenemen oid en ik heb nog een rode galajurk thuis
Dorretje kan wel aan de longe maar die doe ik onder geen beding tussen prikpaaltjes... *sorry*
Angela
Geplaatst: 20-08-12 12:08
Oja, winterhaar zal niet aan de orde zijn. Candor staat dan onder een deken (afhankelijk van het weer), en blijft dus kort in de vacht.
Candor kan heel prima tussen de prikpaaltjes. Als nodig kan ik er een aantal meenemen (zijn wel ruim hoger als 1 meter), maar denk ik niet voldoende voor het uitzetten van een behoorlijke paddock...