Veel geregel hier allemaal haha, heb er ook wel zin in! Heb al heel lang geen paarden meer gefotografeerd, maar dat komt wel goed! Ik heb trouwens een fujifilm finepix S5600, dus geen dure spiegelreflex camera. Maar kan er leuke plaatjes mee schieten! Als jullie een beetje een beeld willen hebben kunnen jullie even op m'n website kijken in m'n profiel!
Heeft iemand nog een tip om joey zijn oren naar voren te krijgen? hij vind het namelijk een heel leuk spelletje als je met een fototoestel komt zijn oren naar achter te doen. hihi. stomme pony
Desteney_ ; als je met een spiegelreflex wil oefenen kan ik eventueel mijn spiegelreflex meenemen voor je?
Ik hoop ook dat Dora d'r oortjes naar voren houdt.. Al denk ik dat ze d'r ogen uit d'r hoofd kijkt, dus misschien hoef ik me daar geeneens zorgen over te maken
Ik heb inderdaad ook een hele hoop te wassen aan m'n pony! Gelukkig volgende week doordeweeks 2 dagen vrij, en op zaterdag van 9 tot 5 ipv 9 tot 6 werken dus kan ik doordeweeks al x wassen en zaterdag avond de laatste loodjes eraan
ik kan me dansteam wel meenemen voor de fotos maken, haha,
oudaccountx
Geplaatst: 04-08-12 20:25
Oh, dat zou echt super lief zijn Chelle! Ik zit dan alleen wel met de geheugenkaart, voor de foto's nabewerken (touwtjes weg werken etc.. ) want ik heb geen geheugenkaartje die in een spiegelreflex past.. Ik zal sowieso wel nog m'n eigen camera meenemen, wil het nog niet soepel gaan haha!
Ik heb geen idee of nabewerken of logo's zetten mij gaat lukken, misschien als ik mijn broer heel lief aankijk, een paar foto's, maar hier ben ik niet zker van..
LynnDenise
Geplaatst: 04-08-12 20:29
Schapengeblaat werkt ook altijd goed! Maar ik heb sowieso mijn mobiel met youtube bij me
oudaccountx
Geplaatst: 04-08-12 20:29
Nabewerken is niet verplicht he, haha! Ik doe het alleen omdat ik het ander zo zonde vind van de foto. En natuurlijk m'n logo ter promotie van m'n naam.
*Joey (tesssie14) *Tjerkje(amber,stalgenootje tesssie14) * * kunnen de modellen die dit nog niet hebben ingevult het invullen
LynnDenise
Geplaatst: 04-08-12 20:36
Youtube heeft alle geluidjes die je hebben wilt
Anoniem
Geplaatst: 04-08-12 20:38
Desteney_; in m'n camera moet een CF kaart, heb er alleen geen twee anders had ik er zo een meegegeven Dus dat wordt dan wel weer lastig Of ik zou ze allemaal op moeten sturen naar je na afloop maar dat wordt ook een 500 jaren plan denk ik haha Maar misschien dat je iemand kent die een CF kaartje heeft liggen die je kan lenen?
Is goed Ik neem m'n camera sowieso wel mee (kan ik ook leuk wat achter de schermen foto's maken haha ) dus als je ermee wil klieren dan is die mogelijkheid er sowieso
Jolmer; CF is een soort SD kaartje XD Nikon's en Canon's hebben een SD.. En ik heb weer een Sony en die doet moeilijk met een CF (CompactFlash)kaartje