Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:jha gaat ook om de gezelligheid!!! moet niet 100% gepland zijn kan toch niet!!!! denk dat als de modelen een aantal leuke foto's hebben en we verder met zen alle en leuke dag dat dat het belangrijkste is en de fotograven zullen echt we voor hun portfolio regelen dat ze gave plaatjes van zoveel mogelijk paardjes krijgen
o0eefje0o schreef:jha gaat ook om de gezelligheid!!! moet niet 100% gepland zijn kan toch niet!!!! denk dat als de modelen een aantal leuke foto's hebben en we verder met zen alle en leuke dag dat dat het belangrijkste is en de fotograven zullen echt we voor hun portfolio regelen dat ze gave plaatjes van zoveel mogelijk paardjes krijgen
Breghje schreef:o0eefje0o schreef:jha gaat ook om de gezelligheid!!! moet niet 100% gepland zijn kan toch niet!!!! denk dat als de modelen een aantal leuke foto's hebben en we verder met zen alle en leuke dag dat dat het belangrijkste is en de fotograven zullen echt we voor hun portfolio regelen dat ze gave plaatjes van zoveel mogelijk paardjes krijgen
Niet 100%, maar een grove tijdsaanduiding zodat je niet uren moet wachten met je paard tot je aan de beurt bent lijkt me toch wel handig. Ook omdat ik te paard kom, andere mss weer met trailers ed en dan voorkomt het dat mensen te laat zijn oid.
tylando schreef:Wil wel wat weten voor die datum. Hoe laat, of ik überhaupt mee mag doen met mijn paardje .
_Daniella schreef:Daarbij komt dat ik als fotograaf dit doe voor mijn portfolio en daar wil ik liever niet 5x hetzelfde paard hebben. Daar heb ik niks aan. Bv 5x haflinger ofzo.