Succubi schreef:Mijn stalgenoot is wel uitgekozen en Gráni niet! Heb ik weer!
![]()
![]()
Leuk lijstje!
Maar daarbij, heb je met Grani al een meeting gehad, en zijn we later ook nog een keer met 3 man naar Grani geweest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Maar daarbij, heb je met Grani al een meeting gehad, en zijn we later ook nog een keer met 3 man naar Grani geweest
Succubi schreef:Marjoow schreef:Maar daarbij, heb je met Grani al een meeting gehad, en zijn we later ook nog een keer met 3 man naar Grani geweest
Nee, nee, ik wil niet jaloers overkomen hoor!! Ik vind het echt helemaal totaal geen punt!
Alle paarden die zijn uitgekozen lijken mij enorm leuk! En ik vind het net zo leuk (als niet leuker) om evt mijn stalgenoot te helpen mocht dat nodig zijn.
Het was alleen dat ik de foto's keek en een bekend paard langskwam, heeft niks te maken met "zij wel en ikke niet". Het was gewoon verbazing
(pfff, wat kan ik mij soms beroerd uitdrukken op internet)
Succubi schreef:Tja, zo op internet zie je natuurlijk geen gezichtsuitdrukkingen en intonaties.
Maar ik was aan het juichen toen ik het paard van mijn stalgenootje zag, het is een onwijs leuk dier met een heerlijke sprekende kop erop!
Een stel guitige shetters (waarvan ik de verzorgster ook echt gun na wat er was gebeurd)
En Bubbles gun ik het ook enorm! Hartstikke mooi dier!
Whally, Eelkje en Khareem ken ik niet maar lijken mij in het echt ook hele leuke en sprekende dieren.
Ik heb er verder echt helemaal geen commentaar op, echt een leuke lijst!
Succubi schreef:Marjoow schreef:Maar daarbij, heb je met Grani al een meeting gehad, en zijn we later ook nog een keer met 3 man naar Grani geweest
Nee, nee, ik wil niet jaloers overkomen hoor!! Ik vind het echt helemaal totaal geen punt!
Alle paarden die zijn uitgekozen lijken mij enorm leuk! En ik vind het net zo leuk (als niet leuker) om evt mijn stalgenoot te helpen mocht dat nodig zijn.
Het was alleen dat ik de foto's keek en een bekend paard langskwam, heeft niks te maken met "zij wel en ikke niet". Het was gewoon verbazing
(pfff, wat kan ik mij soms beroerd uitdrukken op internet)
Dreamdust schreef:Leuke modellen! Ik heb er in ieder geval zin in
Dus als ik het goed begrijp werk je in een tweetal, en maximaal 1 tweetal per paard?
Moet je die tweetallen zelf maken of word dat gekozen aan de hand van iemand met meer ervaring samen met iemand met weinig ervaring?