Komt er trouwens snel een volledige update lijst? Ben wel benieuwd of alle modellen en fotografen nou definitief mee gaan of dat er nog afmeldingen zijn geweest. Er reageerde er toch eentje niet of inmiddels wel?
Fantabulouss
Geplaatst: 01-05-13 14:33
Bellatrix schreef:
Ja maar 2 weken is 14 dagen.
Ja dat snap ik maar ik dacht al dat 2 weken niet klopt dus daarom zei ik gelijk 25 dagen
Ben trouwens ook wel benieuwd of de lijst nog bijgewerkt wordt.
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 14:36
We hebben de boswachter al gemaild maar nog geen reactie.
Ja en nu kan ik ook leuk wisselen met halsters. Azhar is natuurlijk niet dé arabisch-ste type die er is maar als je hem van de goede kant fotografeert kan je met hem hele mooie plaatjes schieten. (dus niet op standje interesseert me niet met me oren naar voren) Op het strand ging het wat snel, hij wou van alles nog op zijn gemak zien. Hoop op lekker weer want naast me wou hij er wel in dus hopelijk dat we dan kunnen zwemmen.
Ik kom even binnen vallen Hoe gaan we het met zijn allen regelen met de prikpaaltjes/draad/stroomapparaat? Prikpaaltjes heb ik sowieso, ik had ook een hele rol draad op zo'n oprolding waar ik even de naam van kwijt ben Maar die is volgens mij gesneuveld afgelopen zomer. En een stroomapparaat heb ik ook (mocht die nodig zijn) maar die is als het goed is in gebruik, ik zou hem weg kunnen halen maar mocht iemand anders wat hebben is het wat handiger
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 03-05-13 22:12
xMiinh schreef:
We hebben de boswachter al gemaild maar nog geen reactie.
De update lijst komt vanavond Cynthia
?
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-13 20:29
DE FOTOGRAFEN Fotografen A1 Valanee 2 xlouise 3 Anissa_B
Ik was er ook al bang voor dat Baco niet zou komen. Heb al eerder een meeting gehad waar ze geen vervoer kon regelen, vandaar dat ik ook niet op Baco had gestemd. Wel jammer, het is een stoer ding om te zien.