goed overzich, Er gaan leuke paarden mee! heb er echt veel zin in!
Elmars_Floor
Geplaatst: 08-04-13 21:25
whahaha.. Man Azhar word nog saai.. Deze meeting, arabieren meeting, en hij word er niet pittiger door Trekt ie straks zijn saaie blik, denkt ie daar is dat kind weer Moet ik nieuwe showhalsters shoppen wat een staf
Na alle meetings en keuringen gaan zijn manen er helemaal af
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 21:30
Gewijzigd Sien!
Ilona
Geplaatst: 08-04-13 21:33
Elmars_Floor schreef:
Na alle meetings en keuringen gaan zijn manen er helemaal af
Waarom??
meliss1812
Geplaatst: 08-04-13 21:34
Leuke modellen handig weer even een overzichtje... die van mij is de enige donkere zie ik..
Willen jullie (fotografen) trouwens dat ik het kampioenslint mee neem? Of is dat niet nodig?
Omdat sinds Azhar geruind is zijn manen dun en ongelijk en kort zijn geworden (hij had 1 mooie lengte, lang en dik) ook door het flink ruig stoeien met andere paarden hebben wij besloten hem een korte sportstand te geven zodat alles weer gelijk en hopelijk dik kan aangroeien.
Dus dan is hij voorlopig geen geschikte arabieren model meer
Niet typisch arabier, wel leuke sportpony Op arabieren keuringen word dat ook absoluut niet gewaardeerd alles moet lang en los.. Daarom doen we het pas na de keuring anders kunnen we gelijk nar huis haha
Anoniem
Geplaatst: 08-04-13 22:14
Haha ik wil er ook wel even op lana hoor chantal laan is echt een schatje! ahw sien wel zonde hoor! gaat lang duren voor het weer lang is, maar ze zeggen wel dat het daarna mooier groeit... snap het wel! de overzichtsfoto, alleen even kijken of samira wel komt met baco, anders mag iemand anders komen
Haha, iedereen wil op lana hihi Ik denk dat we vlak voor de meeting maar even naar het strandje moeten zodat ze even lekker kan rennen, dan hoop ik dat ze stil kan staan tijdens de meeting
Balen Francien, van die manen! Ze waren echt heel mooi! Maar die sportstand zal hem vast ook heel mooi staan
Fiero6
Geplaatst: 11-04-13 17:34
Hoi Allemaal,
Omdat ik regelmatig in het spijkbos kom heb ik een paar foto's genomen van de plattegrond die er hangt, zo kunnen jullie een beetje een indruk krijgen.
Hier het plattegrondje van het spijkbos.
Een ander bord waar het water opstaat in het groot