ik heb afgelopen jaar 1x beekse bergen en 1x burgers zoo arnhem gedaan in 2011 heb ik 4 of 5x dolfinarium gedaan 1x artis, 1x beekse bergen, 2x zooparc overloon gedaan. En artis is echt geen dierentuin voor mij veel te kleine hokjes wat die beesten daar hebben.
Ik heb interesse maar het hangt er vanaf welke dierentuin en hangt van mijn stage adres af, (in de hoop dat die mij niet op zaterdag/zondag inplannen;p)
het is mega ver weg, maar in berlijn zit een heeeele mooie groooote dierentuin! ben ik afgelopen zomer geweest, en ik heb er samen met mijn zusje serieus de hele dag over gedaan om hem door te komen ! met een mooi groot aquarium huis, en een groot reptielen huis! hier paar plaatjes die ik daar heb geschoten, vanaf de panda https://www.facebook.com/media/set/?set ... 283&type=3
Blijdorp is altijd leuk! daar zijn ze ook bijna altijd wel aan het bouwen. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en hoorde pas dat er al weer heel wat nieuwe bouwsels waren.
Ik weet dat er in Antwerpen ook een soort klein aquaria gebeuren is maar ik weet niet of dat de moeite waard is.. misschien wel als je het combineert met een leuk weekendje shoppen haha
Lori
Geplaatst: 13-01-13 01:04
Nu van mij mag het ook in nederland zijn, ben zo naar de beekse bergen geweest ook om te fotograferen (meeting/sd met fotografie site).
Bagheera_206
Geplaatst: 14-01-13 06:37
Zaterdag 23 februari Bagheera_206 stefan1991 MadelonSunny (afhankelijk van locatie)
Zondag 24 februari Bagheera_206 stefan1991 Sani NathalietjeB(ligt er aan waar we heen gaan) WiancaR (afhankelijk van locatie en bereikbaarheid)[/quote]
Leuk, ik wil ook een keer mee!! 23/24 februari kan ik echter niet. Ik ga dit topic in de gaten houden!
AvWShots
Geplaatst: 07-02-13 02:31
@Bagheera_206: Avfifauna woon ik heel dichtbij, kwam er ieder jaar met oma's verjaardag om te brunchen. Het is wel zo dat er echt alleen maar vogels zijn... vroeger ook een kleine manege, maar ik weet niet of deze er nog is. Om even in de bokt sfeer te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik het park nooit zo interessant vond. Maar dat kan aan mij liggen hoor, hebben namelijk zelf ook roofvogels thuis, struisvogels en uilen gehad. dus wie weet ben ik gewoon niet zo snel onder de indruk. Ook maakte ik toen geen foto's, dus wie weet is het mét camera heel anders.
Als het een dierentuin wordt wat voor mij een beetje aan te rijden is (blijdorp) en het is de 23e, (24e heb ik al meeting) wil ik ook wel mee
Mocht het toch avifauna worden ook wel, simpelweg omdat ik het nog zou kunnen fietsen
Weet niet of iemand hiermee bekend is http://www.plaswijckpark.nl/ Kwam het op internet tegen, zelf ook nog nooit geweest.
NatassJa
Geplaatst: 07-02-13 03:03
Wow, dat is veranderd!
Kwam er vroeger altijd met mijn tante, als we daar gingen logeren. Ik kan me alleen maar de speeltuin/verkeerstuin herinneren?
AvWShots
Geplaatst: 07-02-13 03:38
NatassJa schreef:
Wow, dat is veranderd!
Kwam er vroeger altijd met mijn tante, als we daar gingen logeren. Ik kan me alleen maar de speeltuin/verkeerstuin herinneren?