Gelukkig stuurde Loulou mij een pb, foto's stonden allang klaar maar was ze stomweg vergeten te posten! Heb ondertussen wel een nieuwe lens, de oude begon het aardig op te geven en dat is ook wel terug te zien in de foto's jammer genoeg. Yara Espresso *King is aan het uploaden*
Even een vraagje aan de fotografen. Gister had ik een fotoshoot met een bekende, omdat ze mij gevraagd had om foto's van haar en haar paard te nemen. Helemaal leuk natuurlijk. Nu kreeg ik later de vraag of ik ook foto's wilde maken van haar en paard, voor op een artikel dat zij aan het ontwerpen/uitbrengen is. Helemaal trots natuurlijk en de juiste foto zit er ook bij.
Maar nu weet ik niet zo goed wat ik voor die foto moet vragen. De normale foto's zijn 5 euro ps en 5 voor 20 euro, maar die zijn natuurlijk voor thuisgebruik. Ik mag zo ie zo wat uit haar winkel uitzoeken omdat ze niet hoefde te betalen voor de shoot zelf, maar ja wat vraag je voor zoiets. Het product dat eraan komt is echt super handig en ik denk dat het een groot succes zal zijn in de paardenwereld.
En de laatste! King Sorry dat het zo lang duurde, ze stonden gewoon al klaar zelfs...
loulou
Geplaatst: 04-06-13 23:20
alle foto's compleet, bedankt Anne
Gaaf marion!! met een prijs kan ik je niet helpen. Ik weet dat ik bij een andere (bekende bokt fotograaf) 100 euro per foto moest betalen als ik hem wilde voor commercieel gebruik.
Heb je haar van te voren laten weten wat die foto zal gaan kosten? Ik zou het zelf persoonlijk niet prettig vinden om achteraf nog te horen dat die foto 100 euro kost.
Nee we hadden geen prijzen afgesproken, het maakte haar niet uit. Maar ik heb het niet voor 100 euro gedaan, ook omdat ik spullen uit de winkel mag uitzoeken en ze een bekende is. Ze doet wel in de winkel en er buiten reclame voor me maken.
De shoot foto's heeft ze wel gewoon betaald en daarvan zal er 1 geschilderd gaan worden, door de schilder die ook Ankie geschilderd heeft. Dat schilderij komt in de winkel te hangen.