Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara schreef:Citaat:Vervoer !!
Ik zou graag even horen wie op welke manier komt
Openbaarvervoer(en op welk station, neem je daarna de bus?)
- Solarpleure & Goldenarrow vanaf Nijmegen/Oss/Den bosch naar Heemskerk/castricum/ergens waar we moeten zijn, vriendelijk verzoek om op dat station opgehaald te worden
- Lipydo: van station Den Bosch naar station Heemskerk?
- Ania vanuit Kampen naar heemskerk
-
Carpoolen?(met wie vanaf waar?)
- Julia & JAZZ4ff(vanaf brugrestaurant A4 richting Schiphol) rijdt met Nikip vanuit katwijk
- maratjesammy met zusje vanuit waalwijk
- Bellatrix & Sani (& Tessa?)route Hengelo-Amersfort nog ruimte voor (..) personen?
-
''Ik reis alleen vanaf (..) en heb eventueel plek in de auto voor (..) personen
- Mear Zaandam, 3/4
- Denise1984 vanuit wieringerwerf.
- Richard: Kan eventueel mensen ophalen vanaf station Heemskerk, Beverwijk, Castricum of Uitgeest.
- Nathalie wordt gebracht vanuit Hoorn plek voor 3 personen
-
EVen een beetje geupdate/aangepast. Als t niet klopt even verbeteren
lovey_ou schreef:Oef indd jammer van de afhaakjesHoop dat er nog een fotograaf bij komt of zou het anders een optie zijn dat ik bij een ander groepje kan? Is de eerste keer modellen fotografie voor mij dus zie het eigenlijk niet zo zitten om alleen te klungelen
Lara schreef:MadelonSunny schreef:Ik had me tijdje terug nog als reservefotograaf gemeld maar sta niet op de lijst?
Als jullie nog fotograaf nodig hebben hoor ik het wel!
Hi ! Weet niet waar t mis is gegaan, maar als je wilt mag je meeZag dat je ook een pbtje had gestuurd maar die verwijderd had weer achteraf?
faatxhorse schreef:Jolijnn schreef:Jongens ik lees al vanaf het begin mee
Maar wil het nu toch nog even zeggen
Heeul veel plezier morgen
Idem.![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom ik jullie maar blijf volgen, maar ik doe het al sinds pag. 2.![]()
Heel veel plezier, in elk geval!
Lara schreef:Ja helaas.. Ik moet zo werken, en heb vanavond ook plannen dus kan zelf niet meer opzoek gaan. Daarbij is het maar de vraag of zo iemand dan nog een toevoeging kan zijn voor de meeting aangezien ze waarschijnlijk geen lenzen, tandjes of ervaring in model staan heeft. Vandaar dat ik nu mezelf de stress niet meer aandoe van iemand zoeken maar gewoon me er maar bij neerleggen
Even een algemeen berichtje voor Saskiakefie en de andere reservefotografen; er is nu een gat, en ik wil voor 15.00u weten of Saskiakefie meegaat. Zorg als je een andere reservefotograaf bent dan je mij als je meewilt ook een berichtje stuurt, want anders mag de eerste reservefotograaf die reageert mee. Ik zal ook een berichtje zetten op mn FB of er toevallig een fotograaf is. Als Saskiakefie óf een van de reservefotografen niet voor 3uur een berichtje hebben gestuurd mag die dus mee
Denise1984: Dankjewel ! Zoals ik al eerder postte wist ik dat ik iemand miste maar wist niet meer wie dat wasIk zet m erbij in t schema
Edit: Frans; dat ga ik dus niet doen, kost me teveel tijd. Als ze graag meewillen kunnen ze een berichtje sturen
saskiakefie schreef:Lara schreef:Ja helaas.. Ik moet zo werken, en heb vanavond ook plannen dus kan zelf niet meer opzoek gaan. Daarbij is het maar de vraag of zo iemand dan nog een toevoeging kan zijn voor de meeting aangezien ze waarschijnlijk geen lenzen, tandjes of ervaring in model staan heeft. Vandaar dat ik nu mezelf de stress niet meer aandoe van iemand zoeken maar gewoon me er maar bij neerleggen
Even een algemeen berichtje voor Saskiakefie en de andere reservefotografen; er is nu een gat, en ik wil voor 15.00u weten of Saskiakefie meegaat. Zorg als je een andere reservefotograaf bent dan je mij als je meewilt ook een berichtje stuurt, want anders mag de eerste reservefotograaf die reageert mee. Ik zal ook een berichtje zetten op mn FB of er toevallig een fotograaf is. Als Saskiakefie óf een van de reservefotografen niet voor 3uur een berichtje hebben gestuurd mag die dus mee
Denise1984: Dankjewel ! Zoals ik al eerder postte wist ik dat ik iemand miste maar wist niet meer wie dat wasIk zet m erbij in t schema
Edit: Frans; dat ga ik dus niet doen, kost me teveel tijd. Als ze graag meewillen kunnen ze een berichtje sturen
Oh lees nu dit pasWas vandaag ook niet voor 3 uur bokt.. helaas..