Maar denk dat het mss verstandiger is om weer te gaan dierentuinplannen als het minder koud is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayling27 schreef:Ik kan ze weer niet plaatsen, Hij geeft dit aan...
Je afbeeldingen mogen maximaal 800 pixels hoog zijn. (http://i902.photobucket.com/albums/ac22 ... G_4221.jpg)
Kan ik iets anders doen? of moet ik ze allemaal eerst verkleinen nu?
NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
pinkie87 schreef:NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
als je wekker niet op wintertijd stond ben je toch een uur te vroeg wakker geworden