Inderdaad even afwachten tot Emmen klaar zal zijn. Dan heb ik iig de top-3 bezocht als we daar een keer heen gaan. 
Maar denk dat het mss verstandiger is om weer te gaan dierentuinplannen als het minder koud is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, want de twee die wel met mij mee zijn gegaan zijn last minute aangehaakt.
Volgens mij was het ook superweer op het strand.
Toen we voor de ingang stonden te wachten trok het helemaal open en genoten van het super weer!
Pas toen ik weer bij mij in het dorp reed begon het pas te regenen.
Hebben afgelopen weekend enorm veel mazzel gehad met het mooie weer.
Waren we ook erg blij mee.
Dus er kunnen altijd mensen mee dat we er een minimeet van maken oid. 

Mayling27 schreef:Ik kan ze weer niet plaatsen, Hij geeft dit aan...
Je afbeeldingen mogen maximaal 800 pixels hoog zijn. (http://i902.photobucket.com/albums/ac22 ... G_4221.jpg)
Kan ik iets anders doen? of moet ik ze allemaal eerst verkleinen nu?

Dat is ook de reden dat je een monitor eigenlijk moet kalibreren zodat de kleuren/helderheid overal gelijk zijn. Daar hebben we het zaterdag niet over gehad, maar dat hoort bij het stuk nabewerking. NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
pinkie87 schreef:NathalietjeB schreef:sorry lieverds dat ik niet was gekomen ik was te laat wakker geworden...wekker van me irri foon ging te laat af stomme ding heeft zichzelf niet op wintertijd gezet....dus vond t te laat om toen nog op de trein te stappen maja....
als je wekker niet op wintertijd stond ben je toch een uur te vroeg wakker geworden