Niet dat ik weet. GoldenArrow en ik rijden met mara & zusje mee. Lipdyo is wellicht nog in overleg met mara of die ook mee kan rijden, maar weet daar de status niet van
JAZZ4ff
Geplaatst: 02-03-13 11:11
Hoop dat de reserves snel wat van zich laat horen. Ben al om 8:30 bij het brugrestaurant en wordt 2 tot 3 kwartier later op gehaald. Tijd genoeg om daar te ontbijten met korting bonnen van La Place.
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-13 11:11
De datum Zondag 3 maart
Locatie Kasteel Marquette(te Heemskerk) ook omringt door bos Modellen 10u, fotografen half 12 op verzamelen bij mij thuis
Nikip | ervaring | badass Jamieshanin | geen ervaring | Barok/modern | wilt glitteren Juulxx | onbekend | modern
Angelspirit | verlegen met camera op harses | modern | enthousiaste coach nodig Mear | Ervaring | klassiek ? | (...)
Schema ** Bezig met updaten**
Nelleke stond nog in dit schema.. Maar ik mis nu ineens 2 modellen ipv 1? Wie zie ik over het hoofd of..? Op dit moment zit ik er even doorheen, risico van meetings is natuurlijk dat je weet dat er mensen afvallen maar nu komt alles eigenlijk in de laatste 2 dagen, en mensen doen het misschien niet expres, maar ik vind het nu te laat om nog vervanging verder te zoeken. Tessa twijfelt nog, maar als zij zich ook afmeld gaan we gewoon 2/2/2/3/3 groepjes doen. De mensen die zich dan hebben afgemeld krijgen dan dus niet de 4,- terug
Edit: Tessa heeft zich definitief toch afgemeld. We werken dan dus met 3 groepjes van 2 en 2 groepjes van 3
Laatst bijgewerkt door Lara op 02-03-13 11:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Maaraatje
Geplaatst: 02-03-13 11:12
Goedemorgen allemaal. Ik weet nie of het past nog iemand erbij want zitten ook met de spullen. Weet niet hoeveel jullie bij hebben?
Nikip | ervaring | badass Jamieshanin | geen ervaring | Barok/modern | wilt glitteren Juulxx | onbekend | modern
Angelspirit | verlegen met camera op harses | modern | enthousiaste coach nodig Mear | Ervaring | klassiek ? |
Malenka | geen ervaring | bruid/klassiek/steampunk | Denise1984 | redelijk ervaren | barok Malenka's vriend | ..... | ... (ontbreekt in t schema)
Schema
Ik vind het nu te laat om nog vervanging verder te zoeken. De mensen die zich dan hebben afgemeld krijgen dan dus niet de 4,- terug. We werken dan dus met 2 groepjes van 2 en 3 groepjes van 3
Edit: Malenka's vriend toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Lara op 02-03-13 11:41, in het totaal 2 keer bewerkt
San, aangezien Tessa niet meegaat hoeven wij er niet zo vroeg te zijn.
Denise1984
Geplaatst: 02-03-13 11:33
Jammer hoor
goldenarrow
Jammer dat er zoveel mensen toch afvallen. Ik heb trouwens niet zo heel veel spullen mee. Maar ik ga het zo even inpakken dud dan weet ik hoeveel ik meeneem.
Bagheera_206
12 Modellen is prima. No worries. Hebben we iets meer tijd/rust tijdens het fotograferen en om dingen te verbleken en uit te proberen.
Dat is het dus voordeel van 3 modellen per groep, compenseert voor de afvallers die je toch altijd heb. Zo kan je terug vallen op 2 modellen op 2 fotografen. Heb je de 2de reserve fotograaf ook gepolst, voor het geval nr.1 niet reageert?
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-13 11:39
Ja helaas.. Ik moet zo werken, en heb vanavond ook plannen dus kan zelf niet meer opzoek gaan. Daarbij is het maar de vraag of zo iemand dan nog een toevoeging kan zijn voor de meeting aangezien ze waarschijnlijk geen lenzen, tandjes of ervaring in model staan heeft. Vandaar dat ik nu mezelf de stress niet meer aandoe van iemand zoeken maar gewoon me er maar bij neerleggen
Even een algemeen berichtje voor Saskiakefie en de andere reservefotografen; er is nu een gat, en ik wil voor 15.00u weten of Saskiakefie meegaat. Zorg als je een andere reservefotograaf bent dan je mij als je meewilt ook een berichtje stuurt, want anders mag de eerste reservefotograaf die reageert mee. Ik zal ook een berichtje zetten op mn FB of er toevallig een fotograaf is. Als Saskiakefie óf een van de reservefotografen niet voor 3uur een berichtje hebben gestuurd mag die dus mee
Denise1984: Dankjewel ! Zoals ik al eerder postte wist ik dat ik iemand miste maar wist niet meer wie dat was Ik zet m erbij in t schema
Edit: Frans; dat ga ik dus niet doen, kost me teveel tijd. Als ze graag meewillen kunnen ze een berichtje sturen
JAZZ4ff
Geplaatst: 02-03-13 11:41
Bellatrix schreef:
Die heeft een aanhanger nodig.
Die heb ik ook nodig. Goeie zet Lara om de reserves zelf te laten reageren.
Laatst bijgewerkt door JAZZ4ff op 02-03-13 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Kijk in mijn profiel, staat een link naar mijn gear. Ga dit keer selectief mijn tas vullen, zal dus meevallen wat ik deze keer meeneemt. Zo, ga nu boodschappen doen.
Ik bedenk me ineens; ik heb op t moment 2 bouwlampen in huis omdat ik vanavond met paarden van stal foto's gaan maken en zou eventueel voor morgen ook eenje mee kunnen nemen?