Hai, was het nou de bedoeling dat alle fotografen de foto's in te subforum gingen plaatsen? Er waren negen fotografen, toch, en heeft iedere fotograaf foto's van alle honden? Ik wil namelijk pas beslissen welke ik nabestel als ik alles heb gezien. Bij mijn hond staan er nu van vijf mensen foto's, dus dan volgen er nog vier? Denk ik? Ik heb er helemaal geen haast mee, maar het zou zonde zijn als er gewacht wordt terwijl het al klaar is. Denk dat dat voor alle modellen geldt? Vind wat er nu al staat echt top! Wordt heeeeel lastig kiezen....
Nog 1 dag en dan is mijn toetsweek afgelopen. Tot nu toe geen 1 toets gehaald dus morgen de laatste toets hopelijk wel. En dan ga ik weer lekker aan het bewerken
EquiPhoto
Geplaatst: 31-01-13 21:58
MadelonSunny schreef:
. Tot nu toe geen 1 toets gehaald dus morgen de laatste toets hopelijk wel.
Muurp
Geplaatst: 01-02-13 08:42
Madelon..
Ik heb inmiddels bijna alle uitslagen van mijn 6 tentamens. Heb 4 toetsen gehaald, en 1 herkansing. Moet er nog 1 terug krijgen.
BIJNA rust, dan maak alle foto's af. Na dit weekend heb ik meer tijd. Dan gooi ik alle foto's tegelijkertijd op het forum.
Dankjulliewel! Vandaag is het een druk dagje geweest. Sigma lens bij Jill op gehaald en haar haffie gelijk op de foto gezet, toen weer naar huis. En toen ik 5 minuten thuis was kreeg ik bericht dat ik een Barefoot Atlanta zadel op kon halen dus gelijk dat zadel opgehaald. In totaal 300km gereden. Nu lekker avondje bij m'n vriend en morgen zijn verjaardag vieren. Dus het wordt morgenavond of maandag voor ik weer verder kan. Drukdruk leven