Ik neem Azhar namelijk al gelijk mee als we opbouwen. Kan natuurlijk niet tussendoor gewoon "weg" zijn maar als Azhar daar al de hele ochtend staat is zijn interesse in alles in de middag natuurlijk weg en hebben de fotografen een dodo voor de lens. Dat is de reden dat ik in de ochtend graag wil.
Oh oh... ik dacht serieus dat deze meeting in Juni of Juli was.. Datum helemaal niet gezien.. Oh oliebol baal en vooral ook voor jullie die datum had ik namelijk al wat.. oliebol oliebol oliebol....
*hij staat namelijk dan in training ergens in Nederland en een andere meeting die vanaf die locatie stuk dichterbij is*
Ik voel me nu echt zo partypoeper.. Kunnen we datum niet nog ff verplaatsen.. Wil helemaal niet afzeggen maar kan van hop naar her rijden..
Nieuwe stemronde datum Kan Hank misschien ook weer dan
Ik wil namelijk ook erg graag maar het scheelt me 100km enkele reis vanaf die andere meeting zeg maar en dan heb ik nog niet eens gerekend vanaf de plek waar hij dan staat..
Ik weet niet of het nu nog heel verstandig is om de datum te veranderen eigenlijk tenzij alle fotografen daar zin in hebben? maar lijkt me niet heel handig eigenlijk...