Ik heb de foto's even weggehaald, TS had ze ook mooi in een lijst staan. Ik zal zo in ieder geval de namen gaan proberen te onthouden hihi.
magda_90
Geplaatst: 05-05-18 14:54
Wordt morgen al 25 graden voorspeld, reken maar uit dat het op de zandvlakte nog warmer is. In mijn persoonlijke mening is dat te warm voor de honden. Is vervroegen niet nog een optie?
Ik denk dat het voor de middaggroep te warm word. Heb zelf al een koelband gekocht wn neem een grote fles koud water mee. Evt een natte handdoek om op te liggen. Bulldogjes kunnen niet heel goed tegen de warmte.
Is t misschien handig om even een groepsapp te maken?
Sanxjet
Geplaatst: 05-05-18 17:47
Bren79 schreef:
Is t misschien handig om even een groepsapp te maken?
Ik vind dat een goed idee! Om de meeting nou af te lassen zou ik zonde vinden! De honden gaat zich niet zo erg inspannen en als je water mee hebt dan kunnen ze ook gewoon lekker drinken! Tot nu toe zie ik dat het 23° word dus valt nog wel mee
magda_90
Geplaatst: 05-05-18 17:51
Je zit op een zandvlakte, tel daar maar standaard 3 bij op. . Goed idee, sowieso mis ik nog 2 mensen hier.
Natuurlijk is het zonde, maar ik vind het welzijn van de honden belangrijker dan ons belang. De baasjes kunnen het natuurlijk zelf het beste inschatten voor hun viervoeter. Ik geef alleen te bedenken dat honden sneller oververhit raken dan mensen.
Buiten de warmte om, mis ik nog steeds 2 fotografen die tot zover niet gereageerd hebben... Stel dat ze niet meer komen, kunnen we met 10 modellen en 2 fotografen ook niet veel beginnen.
Hoelaat is het eigenlijk verzamelen voor de tweede groep? Ik heb geen idee hoelang het lopen is van de parkeerplaats naar de plek van de shoot namelijk