(meeting begint om half tien, dus dank voor je liftaanbod Sanne, maar dat zal ik je maar niet aan doen, haha

Dus dan moet ik me hierbij afmelden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:Ohjee, helaas krijg ik het nu met vervoer niet meer rond, en kan pas tegen tienen op z'n vroegst bij Leiden zijn...
(meeting begint om half tien, dus dank voor je liftaanbod Sanne, maar dat zal ik je maar niet aan doen, haha)
Dus dan moet ik me hierbij afmelden.Echt superjammer, maar ja, het is niet anders. En kan er hier een andere fotograaf op mijn plekje mee..
xxwienekexx schreef:Wat een stoere foto's zeg!
Vandaag is Mea op de foto geweest, er zit een flinke ontsteking in het hoefgewricht en toen de veearts hier een naald in stak spoot t vocht werkelijk alle kanten op. Dat ze nog op dit been liep vond de veearts een wonder.. Gelijk alles op de foto gezet, op de ontsteking na heeft ze de botten van een jong paard.
Morgen wordt het gewricht ingespoten, dan is het ongeveer 2 tot 3 maanden revalideren en als het goed is is ze dan weer helemaal in orde!
Kortom, ik wil ook nog een keer naar het strand als ze helemaal goed is, maar ik ben (desondanks dat ik giga jaloers ben op de knappe plaatjes) erg blij dat ik dit niet van dr gevraagd heb
Astor schreef:Super toffe foto's dames! Jammer dat ik zoveelste reserve sta en ook niet kan op de vervolg meeting