Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mingming schreef:Helaas net mijn vakantie geboekt, en ik kom op de ochtend van 13 augustus terug uit Azië... Ik zit dan vrees ik met een redelijke jetlagHelaas moet ik me dus afmelden als model, sorry! Ik had zo graag mee gegaan, maar ik ga met mijn moeder mee op vakantie dus kan er verder niet heel veel aan veranderen...
YentlShots schreef:Jongens, ik heb nog maar 1 reactie gehad op het stemmen voor de modellen. Vandaag zou eigenlijk de deadline zijn, vind ik ffe een beetje jammer. Maar ik stel het ffe uit tot vrijdag, en heb ik dan niet genoeg dan kies ik ze zelf uit.
mirthheee schreef:YentlShots schreef:Jongens, ik heb nog maar 1 reactie gehad op het stemmen voor de modellen. Vandaag zou eigenlijk de deadline zijn, vind ik ffe een beetje jammer. Maar ik stel het ffe uit tot vrijdag, en heb ik dan niet genoeg dan kies ik ze zelf uit.
Mij maakt het niet uit wie er gekozen worden, daarom heb ik hem niet ingevuld!
Seni schreef:Ik heb geen bericht gehad dat ik kon stemmen?
Citaat:Voorbeeldje
1. SinneJ
2. mingming
3. Neverland
4. donnar
5. Sheehan
6. Pattypaard
7. _Dreamer
8. its_lara
9. Lau
10. Chasingmood
11. Ymediem
Citaat:- - || Naomi Stadwijk || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
amanda09 schreef:Kom dit topic veel te laat tegen zie ik, lijkt mij een hele gave setting!
Mocht het nog mogelijk zijn om mij aan te melden als model dan graag:)
Of eventueel een reserve lijst mocht deze aanwezig zijn.
[ [url=m/o4UmMR.jpg]Afbeelding[/url] ]
mingming schreef:Helaas net mijn vakantie geboekt, en ik kom op de ochtend van 13 augustus terug uit Azië... Ik zit dan vrees ik met een redelijke jetlagHelaas moet ik me dus afmelden als model, sorry! Ik had zo graag mee gegaan, maar ik ga met mijn moeder mee op vakantie dus kan er verder niet heel veel aan veranderen...