Ymediem schreef:Hi
Ik heb nog wel een model. Wil je dat ik een pb stuur of hier aanmeld?
Stuur maar even een PB met foto, info en telefoon nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EJuniorJoost schreef:Wegens privé omstandigheden heb ik de meeting verplaatst naar 30 april.
Er gaan waarschijnlijk 2 fotografen uitvallen en ook heb ik momenteel niet genoeg modellen. Iemand die mee wil?
xxwienekexx schreef:EJuniorJoost schreef:Wegens privé omstandigheden heb ik de meeting verplaatst naar 30 april.
Er gaan waarschijnlijk 2 fotografen uitvallen en ook heb ik momenteel niet genoeg modellen. Iemand die mee wil?
30 april heb ik al een wedstrijd, dus dat wordt m voor mij ook niet.
Jammer, maar ik wens iedereen veel plezier!
EJuniorJoost schreef:Hoi mensen,
Het topic is een beetje dood.. En de meeting kon jammer genoeg afgelopen keer niet doorgaan,
Maaaaar! 30 april gaat hij (hoop ik) wel door!
Momenteel zoek ik nog 1 fotograaf ( 1 of 2 reserve zou heel fijn zijn)
En nog 2 of 3 modellen ( 1 of 2 reserve zou ook bij de modellen erg fijn zijn.
De meeting begint ongeveer om 10 uur met de eerste 3 modellen (fotografen werken in groepjes van 2 dus 3x2 fotografen) en na de ochtend groep modellen komt de middag groep.
Patrss_ schreef:EJuniorJoost schreef:Hoi mensen,
Het topic is een beetje dood.. En de meeting kon jammer genoeg afgelopen keer niet doorgaan,
Maaaaar! 30 april gaat hij (hoop ik) wel door!
Momenteel zoek ik nog 1 fotograaf ( 1 of 2 reserve zou heel fijn zijn)
En nog 2 of 3 modellen ( 1 of 2 reserve zou ook bij de modellen erg fijn zijn.
De meeting begint ongeveer om 10 uur met de eerste 3 modellen (fotografen werken in groepjes van 2 dus 3x2 fotografen) en na de ochtend groep modellen komt de middag groep.
Gaat deze meeting nog door? Zo ja hoelaat? En ik ben beetje het spoor bijster met welke fotografen/modellen..![]()
Ik heb interesse als fotograaf ovb bovenstaande.