Ik heb dusteyes nog een pb gestuurd want zij heeft de prikker nog niet ingevuld.
Dus hopelijk leest zij deze optijd, of kan iemand van jullie prive contact met haar opnemen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luckyy80 schreef:Citaat:Fotograaf:
1. Miracle_ (Serena) X
2. X Mandarijn (Claudia)
3. Tamaar88( Tamarha) X
4. Poes91 (Kim) X
5. Gianti (Gina)
6. Lucky80 (Maritte) X
7. Smee__ (Esmee) X
8. BoschA ( A Bosch) X
Reserve
9. Shauniraquel (Shauni) X
10. AvanKol (Anoek). X
Model:
1. Ennasil92 (Lisanne) - X - Merida van Brave
2. _Dreamer (Franka) X - Alice in Wonderland
3. Tinkermuts (saskia) x evil witch
4. MarliesR (eventueel) X - "Wolf"
5. X Densij2008 (Anna) - Goede fee van assepoester
6. Dusteyes (Noelle) x - hartenkoninging en (mijn zus) haar zus de ijskoningin
7. Nizzle (Nikki)
8. X Lau (Laura)- sneeuwwitje
Datum prikker:
https://datumprikker.nl/pgxxywvb7fx9tuc7
Densij2008 schreef:jammer
Lau schreef:Kunnen jullie dit lijstje even quoten en met een kruisje aangeven wie de datumprikker heeft ingevuld.
Ik wil namelijk 20 februari de datum gaan prikken.
En als model ook even achter je naam aangeven als welk MODERN sprookje je gaat. Dus echt de moederen versie van een sprookje. Het sprookje moet herkenbaar zijn. Maar toch wel echt de moderne versie van. Dus geen carnavals kostuums, of echt kostuums die 100% lijken.
Gewoon echt een moderne versie die lijkt op het sprookje.
Fotograaf:
1. Miracle_ (Serena)
2. Mandarijn (Claudia)
3. Tamaar88( Tamarha)
4. Poes91 (Kim)
5. Gianti (Gina)
6. Lucky80 (Maritte)
7. Smee__ (Esmee)
8. BoschA ( A Bosch)
Reserve
9. Shauniraquel (Shauni)
Model:
1. Ennasil92 (Lisanne)
2. _Dreamer (Franka)
3. Tinkermuts (saskia)
4. MarliesR (eventueel)
5. Densij2008 (Anna)
6. Dusteyes (Noelle)
7. Nizzle (Nikki)
8. X Lau (Laura)- sneeuwwitje
Datum prikker:
https://datumprikker.nl/pgxxywvb7fx9tuc7
Lau schreef:Densij2008 schreef:jammer
Helaas,
maar dit was echt de datum waarop de meeste mensen konden
Maar als het slaagt doen we zeker een vervolg!
@Smee__ wanneer weet jij of je kan? Natuurlijk duurt het nog 56 dagen volgens de planner. Maar zeker omdat er ook reserves zijn is het ook voor hun fijn om te weten.
@ennasil zelfde vraag, omdat we geen reserve modellen hebben is dit ook wel iets wat ik graag wil weten.
even een korte toevoeging voor de fotografen:
Het worden ws groepjes van 2/3 omdat er maar 6 en misschien 5 modellen zijn. Dus moet nog even gaan puzzelen hoe en wat.
Tinkermuts schreef:Leuk hoor. Ik hoef niet met de wolf op de foto. Wel leuk om eens verkleed op de foto te gaan, ben er eigenlijk niet zo van maar een keertje is toch wel leuk
Lau schreef:Wie komt er allemaal met een paard?
En wie komt er gewoon alleen?
Aangezien we 5 groepjes fotografen hebben en 6 modellen. Moet ik hier dus een structuur voor bedenken.
En nu dacht ik dat als de mensen zonder paard tussendoor een kwartiertje pauze hebben. Dan kunnen de mensen met paard gewoon door.
Of hebben jullie een ander idee?
Edit: heb een vriendin even een berichtje gestuurd of zij mee wil als fotograaf.
Edit2: opgelost ze wil mee! dus er komen geen pauzes
@ennasil: ik heb jou even reserve gezet omdat jij niet 100% zeker bent dat je mee kan. wat geen probleem is als je wel mee gaat daar komen we dan wel weer uit.
Maar voor nu sta je even reserve goed?
Dusteyes schreef:Lau schreef:Wie komt er allemaal met een paard?
En wie komt er gewoon alleen?
Aangezien we 5 groepjes fotografen hebben en 6 modellen. Moet ik hier dus een structuur voor bedenken.
En nu dacht ik dat als de mensen zonder paard tussendoor een kwartiertje pauze hebben. Dan kunnen de mensen met paard gewoon door.
Of hebben jullie een ander idee?
Edit: heb een vriendin even een berichtje gestuurd of zij mee wil als fotograaf.
Edit2: opgelost ze wil mee! dus er komen geen pauzes
@ennasil: ik heb jou even reserve gezet omdat jij niet 100% zeker bent dat je mee kan. wat geen probleem is als je wel mee gaat daar komen we dan wel weer uit.
Maar voor nu sta je even reserve goed?
Ik kom met twee paarden, mijn zus en met onze hond.Al super veel zin in! Denk dat ik mij ook maar meteen op geef voor het vervolg, dan weet ik ook al een nieuw sprookje haha
Als er een te weinig aantal modellen is kan ik er misschien nog wel wat regelen?