[P]Actie meeting strand Hargen aan Zee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: [P]Actie meeting strand Hargen aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 12:58

Maar als de ts niet meegaat, hebben we dan wel überhaupt een paddock? Of neemt iedereen gewoon longeer spullen mee? :)

Zal vanavond even duidelijk quoten wie nou mee gaat, hoe laat, waar etc. Gaat niet zo makkelijk op mijn telefoon.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:39

TS had al geen paddock toch? Volgens mij stond dat in de OP.
Ik heb iig niets, hebben een houten hek in de wei.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:26

Ik heb evt witte paaltjes..

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:40

Ik meld mij ook af. Ik vind de organisatie te rommelig en weet nu niet wat er is afgesproken en wie er mee mogen. Heel erg jammer.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:59

Ik heb helaas geen paaltjes en draad meer (sta op een pensionstal). Aan de longeerlijn vind ik de foto's nooit zo mooi, vaak een beetje een onnatuurlijke houding.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:00

Jammer dat mensen nu zich weer terug trekken omdat het even niet zo soepeltjes loopt..

Cynthia geeft aan zelf die dag te willen komen fotograferen en offert zich op om dat te regelen. Maar heeft nu even geen tijd om een overzicht te plaatsen. Die ene dag wachten, is dat nou zo moeilijk om af te wachten?

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:11

Niet soepel vind ik wel een understatement. Of ik lees niet goed, of er is nog steeds geen lijst gepubliceerd van de fotografen en modellen die zijn uitgekozen. Die duidelijkheid had op z'n minst gegeven kunnen worden, lijkt mij?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:16

Datum: zaterdag 10 december.
Tijdstip: verzamelen tussen 11:45 en 12:00. Start na lopen naar 't strand ongeveer 12:15.
Adres: Hargerstrandweg 1 (denk aan parkeergeld!)

Wat mij betreft gaat t nog steeds voornamelijk om de actiefoto's, dus als iedereen een longeerlijn en zweep mee wilt nemen.. graag. Of als bliksempie voldoende paaltjes en draad heeft en ze bereid is om mee te nemen? Ik heb ook genoeg draad, dus kan dat eventueel meenemen.. de paaltjes heb ik ook maar die liggen helemaal achterin de opslag bij mijn vriend en kan er tijdelijk niet bij. Helaas pindakaas :')

Maar daarvoor een paar minuten portret kan wat bij betreft er gewoon bij hoor. :) Doen we de portretrondes gewoon wat korter?

Fotografen:
1. Cynn
2. Tezzy
3. DShots (definitief, of niet?)
4. Eliane (definitief, of niet?)
5. lovelyfiefy
6. Celine_Famke (definitief, of niet?)

Modellen:
1. Jelleee
2. bliksempie (niet los, kan die wel aan de longeerlijn? Anders alleen portret)
3. heidiLOVER
4. nikysa90
5. Jolliej (kan je er 1tje meenemen? :) En als ze niet apart kunnen, dan is 2 ook goed.)
--IVM WEINIG FOTOGRAFEN NIET MEER MODELLEN DAN DIT AUB--

En thanks Tessa :) En verder voel ik me niet aangesproken eigenlijk... ik ben de organisatie officieel niet en probeer het gewoon als fotograaf een beetje last minute over te nemen. Net als Duality al heel aardig eerder probeerde.
Zelf genoeg georganiseerd en toevallig wil ik 2 meetings weer gaan opzetten maar dit is gewoon even snel, kris kras ehh... 'opgepakt' ? :') Zoals eerder al gezegd, ben gewoon (ivm vervelende omstandigheden) erg toe aan een leuke dag uit. Wie wilt, komt. Wie niet wilt.. tja, komt niet. Ik wil gewoon lekker fotograferen *\o/*

ladyx5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:23

Blimsempie kan toch niet meedoen? Het was toch alleen met actie?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:29

Mee ging ze sowieso omdat ze meerijdt met heidiLOVER. Toen bood ze zich aan i.v.m. weinig modellen, las toen alleen dat die niet los kan.
Daarom vraag ik tussen haakjes, kan die aan de longeerlijn. ;)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:04

eliane000 schreef:
heeey ik stuur jou even een pb omdat jij actief reageert in het topic.
ik kan helaas zelf nog geen berichten plaatsen.. =(

maar ik zou als fotograaf meegaan (eliane van schaik photography)
ik had een week geleden naar ander iemand in het topic die het regelde al een mail gestuurd dat ik niet mee kan, omdat ik een betaalde shoot ingepland heb die alleen die data kan voor die mensen, dus ik wil me dan ook afmelden

ik heb geen reactie terug gekregen van die meid waarnaar ik het stuurde,dus ik doe het even via jou
zou jij het in het topic willen zetten?
liefs Eliane

Dezd kreeg ik binnen..

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:39

kent iemand het strand van Hargen? want ik kijk net op de getijdentabel en zie dat het om 12:30 vloed is bij Petten. Dat is vlakbij. Hargen staat niet in de tabel. Weet niet of Hargen een beetje breed strand is, maar als het net zo is als in Julianadorp, waar ik vaak heen ga, dan is het bij vloed (hoog water) behoorlijk mul en smal strand en dat is niet lekker bewegen. Ik denk geef het toch even mee.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:44

Ik heb nog wel paaltjes. Maar die zijn wel miniformaat, dus ik weet niet of grotere paarden erachter blijven. Verder heb ik nog wel lijn, maar die zit heel erg in de knoop, dus daar moet ik dan even voor zitten.

En het is prima 1 minitje mee te nemen. Maar welke willen jullie dan het liefste?
En als jullie echt actie willen, dan is twee wel leuk ivm dat ze heel erg veel spelen. De jonkies dan. Maar die keuze laat ik aan jullie. Dus zeg het maar!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:45

Dan ga ik ook niet mee als Eliane mee gaat! Aangezien het dan wel erg duur is qua kosten!

Have fun meiden!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 11:51

pfoeh, goede opmerking. Ik ben wel bij Hargen geweest maar toen waren we niet op het strand daar maar alleen de duinen en de parkeerplaats.. Dus hoe breed het strand daar is.. geen idee eigenlijk. :=

ohh als je de paaltjes wilt meenemen dan zorg ik wel voor t draad, hoef je dat zelf niet ui elkaar te trekken haha :P En nu je t zegt, spelende kleintjes zijn des te leuker!! Neem dan de jonkies maar mee, supertof!

4 fotografen dus. Maar we moeten echt niet meer modellen nemen dan dit. Dat aan de hand stappen om op je beurt te wachten duurt anders wel erg lang. t moet uiteraard wel leuk blijven.

Zullen we gewoon met de actie beginnen en voor mensen die dan nog zin hebben, daarna nog wat portretjes doen? Met wat mazzel zijn ze een beetje moe en staan ze wat makkelijker stil bij portret _O-

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:01

Hoi ☺ Ik zou ook wel mee willen als fotograaf als dat mag. Ik fotografeer al 2/3 jaartjes. Heb nog nooit met een fotomeeting meegedaan maar lijkt me super leuk voor ervaring! Heb een canon 70d.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:07

Het strand is makkelijk te doen, behoorlijk breed hoor. Kom er wel vaker. Het zand aan het begin is wel wat mullig, maar dat is het laatste jaar verbeterd. Vooral als je wat meer richting zee gaat, is het zand al een stuk beter en harder.

Dan neem ik de paaltjes mee, maar dan moeten mensen wel zelf even kijken of ze hun paard erachter durven te zetten. Omdat het dus wel lage paaltjes zijn, kunnen hele grote paarden er misschien overheen springen, tenzij ze er echt respect voor hebben natuurlijk.

Als ik idd de jonkies meeneem, dan is losgooien het mooiste ipv potret. Ze zijn wel te houden hoor dat is geen probleem. Alleen twee maakt het lastig, maar mag van mij naderhand altijd hoor voor de fotografen die dat graag willen.

Voorbeeldje ;)
Afbeelding

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:12

Je bent hartstikke welkom om aan te sluiten Gaby! Gezellig :D

jaaa super gaaf zo spelend op de foto! En ik ben gek op kleintjes <3 Volgens mij is de pony van Jelleee ook niet zo groot, die kan er denk ik ook wel in gok ik? En de rest moet dan echt een longeerlijn meenemen..

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:23

Oke super leuk!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:57

Mijne zou daar inderdaad ook in kunnen, heeft respect voor draad en is niet zo groot ;)

Strand bij Hargen is zeer breed (opgespoten). Over het algemeen is er wel een mooi plekje te vinden ook bij vloed.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:07

Top! Scheelt weer. Longeerlijn is altijd een optie maar net wat je eerder zei, t geeft wel eens een omgetrokken plaatje.Is niet echt natuurlijk inderdaad, heb ook liever compleet los. :j

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:04

parkeren is gratis hoor..is alleen betalen in het hoogseizoen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:17

Daar heb ik me zo snel niet in verdiept. Excuus. Alleen maar top dat het nu gratis is. :j
Maar liever zeggen dat je moet betalen en dan blijken van niet, dan andersom, haha.

Fotografen:
1. Cynn
2. Tezzy
3. jabafoto
4. GabyShyy
5. lovelyfiefy
6. Celine_Famke (definitief, of niet?)

Modellen:
1. Jelleee
2. bliksempie (niet los, kan die wel aan de longeerlijn? Anders alleen portret)
3. heidiLOVER
4. nikysa90
5. Jolliej (met 2 pony's)
--IVM WEINIG FOTOGRAFEN NIET MEER MODELLEN DAN DIT AUB--

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:34

dat is waar ;)
maare zijn er nu genoeg fotografen ?

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 20:05