Niet alleen Beertje ligt uitgeteld, hier nog zo eentje. Heel de terugweg geslapen, thuis was er net weer energie genoeg om te kijken of de oortjes van de metselaars gewassen waren. Maar nu ligt ze weer uitgeteld op haar kussen.
Knudd
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 17:51
Eentje van Benno
Sneeuwneus
Geplaatst: 29-10-16 18:15
Zo, ben thuis. Dank jullie wel voor deze super gezellige middag, een extra thanks aan Nicky en Philippine voor het mee mogen rijden.
Mooie foto Karin! Ik pb je zo nog mijn mail voor de weebly.
Ik heb in de avond even genapt, dus nu nog wakker Dan maar alle foto's uitzoeken, nabewerken en uploaden. Betekent dus dat mijn aandeel al op de weebly site staat!
Femke, fijn dat jet het naar je zin hebt gehad en bedankt voor het compliment Maaike, niet gek dat Kiko uitgeteld was, die heeft haar steentje aardig bijgedragen wat betreft energie En natuurlijk alle dames bedankt, zeer geslaagde dag, het was gezellig en we hadden prachtig weer Ik zeg, doen we nog eens
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 30-10-16 10:51
Fanatiekeling! Maar wat zijn ze mooi de foto's!
En Kiko is weer bijgeslapen. Rust is weer voorbij.
Als het goed is hebben alle fotografen mail gehad voor de weebly site, mocht het niet in je postvak staan, is het misschien bij je spam terechtgekomen.
En ja ik ben snel dit keer Maar dat komt ook omdat ik de riemen van Chip en Dale niet heb weggewerkt en de foto's weinig nabewerking vereisten
CookieMel
Geplaatst: 30-10-16 18:39
Karin ik vind je eerste renfoto van mijn 2 stumperds samen zo mooi, echt het goede moment ! Ik kan morgen aan de slag met de foto's. Ook wil ik echt even zeggen: bedankt Anoek! Ik vond je een hele prettige fotografe om mee gekoppeld te zijn. En ook bedankt Karin want de organisatie was top .