Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Ik denk inderdaad dat Lizzy mee gaat.
Privé gaat het even wat minder (we gaan uit elkaar, wonen nog wel samen, ik ben nu bezig met een koophuis dus een hoop stress).. Waardoor de honden helaas ook erg anders worden, heel sneu.
Nanook al 2x spugen (echt bruin spul, sort van poep ofzo komt er uit) in een maand tijd, Fly begint behang van de muur te halen, terwijl ze al 3,5 jaar is en nooit heeft gedaan.
Lizzy is er het minst van van slag, dus die gaat inderdaad mee.
BvanhetB schreef:Ik heb heel veel zin in de fotomeeting! Met Babs en Floortje flink geoefend afgelopen tijd, dus hopen dat ze het nog weten zondag![]()
En dan vanuit mij toch een verzoek voor in de middaggroep in plaats van de ochtend. Ik zou eerst lopend naar de locatie komen, maar De Bongerd is daarvoor net wat te ver weg. Nu heb ik een trailer weten te regelen, maar die kan ik pas zondagochtend ophalen, dan red ik het helaas niet om om 10:00 uur op locatie te staan. Of iemand uit de ochtendgroep met een trailer moet mij op willen en kunnen pikken vanuit Fochteloo?
Sure_lee schreef:Goedemorgen, ik ben al een paar dagen aan het snotteren en koortsig. Ik weet dus niet of het gaat lukken zondag. Ik kan me nu al definitief afmelden als jullie dat liever hebben zodat er een reserve benaderd kan worden?