Modellen gefeliciteerd, gaat vast hele mooie foto's opleveren. Heel veel plezier.
DemiHendriks
Geplaatst: 02-05-16 13:51
annikeee19 schreef:
yke_lover schreef:
Jammer dat ik reserve ben maar gefeliciteerd voor de mensen die mee gaan
Je staat tweede;) ik zou nog hoop houden als ik jou was want er zijn zo veel afmeldingen
Jaa dat wel ik heb nog hoop
Bamii
Geplaatst: 02-05-16 14:47
Tip voor iedereen die nog een jurk zoekt, neem er eentje waar een split in zit / eentje in kan maken. Als je wel een lange jurk hebt maar geen split valt die jurk alsnog niet om het paard heen.
Wat is het hier stil opeens Mijn jurk komt deze week binnen Het is deze geworden als 'basis' jurk. Ik ga hier nog wat aan de neklijn veranderen en er extra bloemetjes in verwerken. Onder deze jurk komt een extra rok die +- 2 meter lang is(die doe ik dus ook alleen aan als ik erop zit ), daarvan had ik de stof al maar bedacht me net dat de kleuren misschien niet mooi bij elkaar passen...
En ik kan hopelijk een barok hoofdstel aanschaffen maar ik kan niet kiezen welke kleur. Een witte met goud of een witte met zilver of een zwarte met goud of een zwarte met zilver Dezen dus, die zijn er ook in het zwart. Welke kleur zouden jullie doen?