Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Naja wel een beetje, ik kan er niks aan doen dat ik ruim 2 tot 3 uur van de locatie afwoont en daardoor dus niet om 9 uur kunnen verzamelen om 10 uur te beginnen.
Revanches schreef:DShots schreef:Naja wel een beetje, ik kan er niks aan doen dat ik ruim 2 tot 3 uur van de locatie afwoont en daardoor dus niet om 9 uur kunnen verzamelen om 10 uur te beginnen.
Eh dat kan wel, maar dat is een principekwestie van op tijd/vroeg op (willen) staan.
Ik woon ook ruim 1,5uur van de locatie af. Maar heb het er best voor over om lekker op tijd/vroeg op te staan.
Maar goed dat heeft/wil niet iedereen...
DShots schreef:Naja wel een beetje, ik kan er niks aan doen dat ik ruim 2 tot 3 uur van de locatie afwoont en daardoor dus niet om 9 uur kunnen verzamelen om 10 uur te beginnen.
Leverage schreef:Revanches schreef:
Eh dat kan wel, maar dat is een principekwestie van op tijd/vroeg op (willen) staan.
Ik woon ook ruim 1,5uur van de locatie af. Maar heb het er best voor over om lekker op tijd/vroeg op te staan.
Maar goed dat heeft/wil niet iedereen...
Ik bijna 3 zelfs. Maar dat wist ik van te voren en als ik geen auto ot beschikking zou hebben zou ik wel wat regelen. Treinen rijden vroeg, zelfs op zondag.