Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arizonagreen schreef:@animal welke maat schoenen heb je? Ik heb een stuk of 15 paar hakken maar kan er maar 1 per keer dragen, mocht je ong dezelfde maat hebben kan je wel een paar hakken lenen? (wel simpel zwarte wss heb niet veel in dit thema, maar beter dan niets?
valiantS schreef:@demi .....zzzzeeennnnn....ik weet dat je het goed bedoeld en dit is beslist niet aanvallend![]()
maar laat het aan Jikke over . Het komt vast allemaal wel goed.
En wat maakt het uit wie je voor je lens krijgt aangezien het puur een
oefen meeting is. Ieder model blond , bruin , groot , klein, dik of dun moet een uitdaging zijn.
Jikke doet haar best en heeft naast bokt ook nog andere bezigheden denk ik.
arizonagreen schreef:@animal kan jij mij nog snel even een berichtje sturen met foto's van watvoor visagie look je zou willen hebben? Of vind je t oke om de mua zelf te laten kijken wat t mooiste zou zijn? - En een makeuploze foto is ook fijn, dan weet de mua wat ze moet doen
Animal schreef:arizonagreen schreef:@animal kan jij mij nog snel even een berichtje sturen met foto's van watvoor visagie look je zou willen hebben? Of vind je t oke om de mua zelf te laten kijken wat t mooiste zou zijn? - En een makeuploze foto is ook fijn, dan weet de mua wat ze moet doen
De mua mag dat voor mij bepalen. Ik denk dat zij er meer kijk op heeft dan ik![]()
Bij deze mijn make-uploze gezicht duidelijk in beeld.
[ [url=m/bwbA9E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel fijn trouwens dat ik schoenen van jou kan en mag lenen!
_San87_ schreef:Ik had ook aangeboden model te willen zijn. Ik heb 12 vintage jurken en een jas. Maar ook niks gehoord.
Maakt verder niet uit, ik kan inmiddels niet meer, maar ik houd me wel aanbevolen voor eventueel volgende meets.
DShots schreef:Zoals ik in het berichtje zei, je vraagd aan mij om een model te vinden. Die vind ik die zelfs ervaring heeft en genoeg jurken heeft.
Dus we hadden eventueel kunnen vragen of we mochten lenen eventueel.
En dan is het nog niet goed, want tot nu toe is het donderdag, is de meeting over 3 dagen.
Ik weet nu onderhand niet meer wie ik voor me lens krijg en wat het schema is.
Aangezien ik je al een paar keer heb aangeboden te helpen, sla je dat zelf af.
Animal schreef:Prima! Foundation heb ik, voor wimpers ga ik even shoppenIs er nog een voorkeur voor een bepaalde soort/lengte/volheid? Er zijn zoveel soorten..
mingming schreef:Ik heb nepwimpers van de kruitvat gehaald, ik zou om eerlijk te zijn niet weten hoe natuurlijk of onnatuurlijk ze zijn![]()
Moeten we de foundation zelf al opdoen, of doen jullie dat op locatie?
Ik kom trouwens wel met het OV, het is ongeveer 15/20 minuten lopen vanaf het station. Is het goed als ik er om 12:15 ben? Anders moet ik er om 11:15 zijn![]()
En ik zal straks even schoenen posten!