[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:03

@animal welke maat schoenen heb je? Ik heb een stuk of 15 paar hakken maar kan er maar 1 per keer dragen, mocht je ong dezelfde maat hebben kan je wel een paar hakken lenen? (wel simpel zwarte wss heb niet veel in dit thema, maar beter dan niets?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:26

arizonagreen schreef:
@animal welke maat schoenen heb je? Ik heb een stuk of 15 paar hakken maar kan er maar 1 per keer dragen, mocht je ong dezelfde maat hebben kan je wel een paar hakken lenen? (wel simpel zwarte wss heb niet veel in dit thema, maar beter dan niets?

Ik heb maat 41/42 :)
Zou super zijn als dat toevallig ook jouw maat is en ik iets mag lenen!

mingming

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:31

Hebben we al een app groep?

En rijdt er iemand langs een station ergens?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:21

Het gaat me daar niet op, maar er word gevraagd of ik een model zoek. Dat word gedaan, iemand gevonden die ervaring heeft en genoeg jurken heeft zelfs.
Paar mensen hebben hulp aangeboden en ze accepteerd het niet. Snap best dat je het druk hebt hoor.
Maar over de modellen, ik wil graag een moadboard maken per persoon. Zoals arizona heeft die groene jurk en tattoo's. Uk wil gewoon ideeen op doen.
valiantS schreef:
@demi .....zzzzeeennnnn....ik weet dat je het goed bedoeld en dit is beslist niet aanvallend ;)
maar laat het aan Jikke over . Het komt vast allemaal wel goed.
En wat maakt het uit wie je voor je lens krijgt aangezien het puur een
oefen meeting is. Ieder model blond , bruin , groot , klein, dik of dun moet een uitdaging zijn.
Jikke doet haar best en heeft naast bokt ook nog andere bezigheden denk ik.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:08

Nog even de primark in geweest, zwarte highwaist broek erbij en een parelketting

@animal ik heb ook 41/42 dus komt goed! Ik neem wel al mn hakken mee die k heb, draag zelf wss maar 2 paar :)

Voor mij word een moodboard maken lastig hoor, ik neem meerdere kledingsets mee en ik kijk op locatie wat het mooiste bij elkaar past... Ik ben sowieso wat meer van t freestylen helemaal bij zoiets, t word erg vermoeiend/kost veel tijd als je bij elk model/fotograaf met moodboard wil werken... Beperk je jezelf vaak meer mee in ditsoort gevallen is mijn ervaring. :)

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:59

@demi

Dan wil ik je een goed gemeend advies geven (gezien je beginnend ben vwb modellen)
, maak 1 moodbord waar je op terug kunt vallen in geval je geen inspiratie meer hebt
tijdens de meeting. Een moodbord per persoon is ook lastig als je samen moet werken
met een andere fotograaf.......go with de flow :D

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:14

Vind voor mezelf prettiger werken hoor als ik een beetje kan nadenken bij welke model. Zoals Arizona met de groene jurk. Die vind ik erg mooi alleen! En kan ik ook zeker dingen bij bedenken.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:04

@animal kan jij mij nog snel even een berichtje sturen met foto's van watvoor visagie look je zou willen hebben? Of vind je t oke om de mua zelf te laten kijken wat t mooiste zou zijn? - En een makeuploze foto is ook fijn, dan weet de mua wat ze moet doen :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:41

arizonagreen schreef:
@animal kan jij mij nog snel even een berichtje sturen met foto's van watvoor visagie look je zou willen hebben? Of vind je t oke om de mua zelf te laten kijken wat t mooiste zou zijn? - En een makeuploze foto is ook fijn, dan weet de mua wat ze moet doen :)

De mua mag dat voor mij bepalen. Ik denk dat zij er meer kijk op heeft dan ik :)
Bij deze mijn make-uploze gezicht duidelijk in beeld.
Afbeelding

Heel fijn trouwens dat ik schoenen van jou kan en mag lenen! :D

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:16

Gaat helemaal goedkomen! Kan jij ook zelf foundation en een paar nepwimpers meenemen?

Ook andere modellen vergeet deze aub niet!

Animal schreef:
arizonagreen schreef:

De mua mag dat voor mij bepalen. Ik denk dat zij er meer kijk op heeft dan ik :)
Bij deze mijn make-uploze gezicht duidelijk in beeld.
[ [url=m/bwbA9E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel fijn trouwens dat ik schoenen van jou kan en mag lenen! :D

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:23

Mocht er niemand haar kunnen doen, wil iemand dat dan aangeven?
Dan kan ik eventueel eerder komen om haar te doen en heb eventueel ook mijn nicht gevraagd.
Ik kan wel wat met haar doen ook namelijk! :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:25

Prima! Foundation heb ik, voor wimpers ga ik even shoppen :) Is er nog een voorkeur voor een bepaalde soort/lengte/volheid? Er zijn zoveel soorten..

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:26

Ik zou gaan voor neutrale en rustige wimpers, niet die overdreven nep wimpers.
Vind ik echt lelijk :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:31

DShots schreef:
Ik zou gaan voor neutrale en rustige wimpers, niet die overdreven nep wimpers.
Vind ik echt lelijk :o

Ik ook, maar weet niet zo goed hoe ik die herken in het doosje :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 20:41

_San87_ schreef:
Ik had ook aangeboden model te willen zijn. Ik heb 12 vintage jurken en een jas. Maar ook niks gehoord.

Maakt verder niet uit, ik kan inmiddels niet meer, maar ik houd me wel aanbevolen voor eventueel volgende meets :).

Oh het spijt me ontzettend, dit ben ik totaal vergeten... Mocht er een volgende meet komen dan zal ik je zeker benaderen :).

DShots schreef:
Zoals ik in het berichtje zei, je vraagd aan mij om een model te vinden. Die vind ik die zelfs ervaring heeft en genoeg jurken heeft.
Dus we hadden eventueel kunnen vragen of we mochten lenen eventueel.
En dan is het nog niet goed, want tot nu toe is het donderdag, is de meeting over 3 dagen.
Ik weet nu onderhand niet meer wie ik voor me lens krijg en wat het schema is.
Aangezien ik je al een paar keer heb aangeboden te helpen, sla je dat zelf af. :)

Ja, dat ik jou vraag om mee te helpen omdat je zielig tegen mij aan 't doen bent via facebook, maar dat wil niet zeggen dat ik dan dus ook jouw model mee neem. Ik ben de organisator van deze bokt meeting, dus in mijn ogen hebben bokkers voorrang, en volgens mij was ze als eerste wat ik heb begrepen via jou. Maar daar gaat het nu niet om. Vanaf het eerste moment dat je je aan hebt gemeld voor deze meeting probeer je je zin door te persen. Ik krijg berichtjes van fotografen van buitenaf die me succes wensen met jou en ik hou m'n hand boven jouw hoofd tegen hun. Maar ondertussen kan ik het op geen enkel punt goed doen voor jou. Jij organiseert deze meeting niet en het is de laatste week. Ik ben blij dat ik aan modellen kan komen en zoals ik net zei, bokkers vind ik toch eerlijk gezegd echt voor gaan. Accepteer dat je niet de beslissingen maakt in deze meeting of ga een eigen meeting opzetten. Ik maak deze keuzes en ben daar actief mee bezig. Deze week ben ik 2 avonden thuis. Maar het gaat prima.
De aanmeldingsquote is up to date op Animal na. Nou die plaatst super tof haar foto's in het topic. Dus wat je loopt te miepen over dat je geen idee hebt wie er voor je lens komen is dan je eigen schuld. Als ik hulp nodig heb vraag ik het wel. Maar jij bied momenteel geen hulp aan, je perst je zin gewoon door en daar ben ik nu echt klaar mee Demi. Ik denk dat we als hele meeting blij mogen zijn dat we nog steeds 8 om 8 zijn. Want dat lukt vaak al niet meer in de laatste 1 à 2 weken. Wat mij betreft ben je nog steeds echt welkom Demi, want ik wil echt geloven dat je het goed bedoelt! Maar het komt rond en het loopt nog op orde. Vertrouw me daar in alsjeblieft :).

Meer woorden ga ik hier niet vuil aan maken, via PB niet en via het topic niet. Mijn stage ligt nu op nummer 1 en deze meeting is voor nu zo goed als rond. Een haarstyliste ga ik helaas niet meer geregeld krijgen maar de make-up gaat lukken. Dus mochten jij en je nicht zin hebben om het haar van de dames te doen Demi, zou ik dat erg tof vinden. Ik update straks nog het schema en zal iedereen een PB doen met het definitieve schema en de verzameltijden. Tot zondag dame's :)

Natasja heeft helaas ook moeten afzeggen wegens onvoorziene omstandigheden. Dus xWouter mag mee als fotograaf!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:46

@Jikkeee, het was absoluut niet als verwijt bedoeld, hoor :D.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:49

Mijn nicht kon niet, maar ik ga er over nadenken. Ik vind het raar dat je nu ineens een bokker mee wilt als model. Je vraag aan mij of ik een model kan regelen, dat heb ik dan toch gedaan?
Het komt bij mij aardig over alsof je het niet eens wilt dat ik hulp aan bied, je hebt zelfs in een post geplaatst dat Arizona en ik modellen gingen zoeken?
Wat betreft modellen, er was er bij een geen foto beschikbaar? Ik vroeg alleen wie dat was, zodat ik een beetje kan krijgen wie ik voor me lens krijg en dus een beetje leuke dingen kan bedenken.

Betreft meld ik me wel af, want als je nu al zegt dat fotografen je succes wensen? Pardon, ik probeer je helpen. Je vraagt zelfs aan mij of ik een schema kon maken van mijn idee.
Wat je overigens ook een leuk idee vond? En nu loop je mij af te krijgen dat je geen hulp nodig heb!
Teneerste loop ik niet zielig te doen? Maar de meeting is zondag, ik wil weten waar ik aan toe ben.
Ik neem flitsers mee en die wil ik ook de tijd nemen om op te zetten, en de locatie verkennen zodat ik weet waar ik ze kan neer zetten! ;)

Verder als ik me niet vergist, had ik me in het vorige topic ook een paar aangeboden te helpen etc. Omdat je aangaf dat het druk had!
Iemand anders had zich ook aangeboden en dat sla je ook af? Sorry hoor, maar als je geen hulp wilt. Meld het dan gewoon duidelijk! ;)
Het maakt mij verder niet uit, dit is ook een van de redenen dat ik simpel weg mijn eigen meetings houd eigenlijk.
Ja en misschien kom ik via facebook zeikerig over, maar ik regel een model en je laat verder niks meer weten.
Want zelfs het berichtje van San heb je gemist die zich had opgegeven als model en aangeboden had nog mee te gaan!
Overigens heb ik voor de make up mijn huis aangeboden! Zodat we niet op de locatie hoeven te doen en ruim de tijd hebben om de kunnen shooten.

Verder wens ik iedereen veel plezier, maar ik ga niet naar een meeting als er zo word gedaan. Terwijl het simpel wel gewoon aardig bedoeld is

Have fun! +:)+

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:13

Animal schreef:
Prima! Foundation heb ik, voor wimpers ga ik even shoppen :) Is er nog een voorkeur voor een bepaalde soort/lengte/volheid? Er zijn zoveel soorten..

Bij de action heb je setjes van 3 verschillende nepwimpers voor 0,79 cent die zijn prima :) Zien we op locatie wel welke t mooiste erbij passen

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:45

Ik heb nepwimpers van de kruitvat gehaald, ik zou om eerlijk te zijn niet weten hoe natuurlijk of onnatuurlijk ze zijn :')

Moeten we de foundation zelf al opdoen, of doen jullie dat op locatie?

Ik kom trouwens wel met het OV, het is ongeveer 15/20 minuten lopen vanaf het station. Is het goed als ik er om 12:15 ben? Anders moet ik er om 11:15 zijn :=

En ik zal straks even schoenen posten!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:54

mingming schreef:
Ik heb nepwimpers van de kruitvat gehaald, ik zou om eerlijk te zijn niet weten hoe natuurlijk of onnatuurlijk ze zijn :')

Moeten we de foundation zelf al opdoen, of doen jullie dat op locatie?

Ik kom trouwens wel met het OV, het is ongeveer 15/20 minuten lopen vanaf het station. Is het goed als ik er om 12:15 ben? Anders moet ik er om 11:15 zijn :=

En ik zal straks even schoenen posten!

Foundation doen we op locatie, dus lekker kaal ochtendje haha! Ik heb jou als visagiemodel bij amber gezet, Alice zit voor visagie ook bij Amber dus dan begint ze met Alice, voor ons geen probleem als je er niet om 12u direct bent :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:59

Oke, fijn :)

Oh, mijn nepwimpers heten 'intense volume', moet ik morgen even gaan kijken of ik ergens 'natural' kan vinden?

Demi gaat dus wel of niet mee nu??

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:01

Helene, ik heb zo mijn twijfels! :)
Ging mee om ervaring op te doen, maar als ik het bekijkt ben ik niet eens welkom denk ik :)
Vind jammer dat ik door iedereen ben aangevallen in de topic, terwijl ik met een paar ideeen kwam?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:08

Van mij ben je welkom hoor, maar het is aan jou om te beslissen natuurlijk.
Ik vond je ideeën prima, en had ook niet het idee dat je werd aangevallen door iedereen. Maar uiteraard kan iedereen geschreven tekst op een andere manier lezen/interpreteren.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:10

Naja ik vind het gewoon raar dat Arizona haar hulp wel welkom is en ook dingen beslist!
Daar word dan niks opgezegd, maar als er aan mij wat gevraagd word en nu andere dingen op gezegd word.
Vind ik het gewoon eigenlijk raar, dat zal denk mijn mening zijn denk ik. :Y)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:36

@Demi, maar dat betekend niet meteen dat het slechte ideeën zijn :)

Ik vond het erg lastig om schoenen te zoeken. Het is onder het blauwe jurkje en het setje van geel truitje met zalm rokje. Ik kan uiteraard 2 paar meenemen, maar het wordt een beetje veel als ik ze allemaal in het OV meeneem.
Of heeft iemand nog schoenen die bij mijn outfit(s) zou passen? Ik heb maat 38/39

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding