Ohh. Dat is een goeie. Voor pinksteren zou wel kunnen, mits ik in de vroege groep kan, anders moet ik wss toch afzeggen!al die feestdagen
_Juudith schreef:Ik za, zo ff stemmen Ik kan niet zo goed tellen.. er moet er nu nog 1 stemmen.Sorry voor het misverstand
Ja ik was er 1 kwijt.. maaar nog 1 iemand moet stemmen haha.Het is nog geen maandag. We wachten rustig af
Jolliej schreef:Ga meteen doen haha :pFf een edit; Ik stem natuurlijk niet op me eigen paarden! Alle stemmen zijn binnen! Maar ik ben momenteel niet thuis.. morgen middag pas weer maar dan vier ik mijn verjaardag.Zal proberen morgen avond even een gaatje te maken om het bekend te maken!
4ever2day schreef:Ja jemig haha ik ben wel benieuwdHaha sorry.. maar ben niet thuis. Straks pas en kan niet achter de computer kruipen op mijn eigen verjaardag helaas
Haha maakt niet uit. Ben heeeel benieuwd. Hoop dat er een aantal modellen mee gaan waar ik ook op heb gestemd.
Esaqar schreef:Haha maakt niet uit. Ben heeeel benieuwd. Hoop dat er een aantal modellen mee gaan waar ik ook op heb gestemd. Ja ik ben zelf ook heel benieuwd! Ken het lijstje natuurlijk niet uit mijn hoofd Hoe dan ook zijn het allemaal knappe modellen dus komt vast goed
TurboTinker schreef:Nogmaals gefeliciteerd met je bday meis! Ben wel benieuwd wie er door de stemming komen.Dankjewell TT!
Kimley schreef:Vinden jullie het al spannend? Gefeliciteerd! Ben best wel nieuwsgierig wie op lady heeft gestemd ( vooral omdat ze niet een special uiterlijk heeft en de andere wel haha )